Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset aurinkolasit sinulla on tai aiot ostaa?

Vierailija
05.04.2013 |

Oon hommaamassa ensimmäiset aurinkolasini voimakkuuksilla ja sehän rajoittaa valikoimaa jonkun verran..

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää laittaa aurinkolaseihin vahvuudet kun voi ottaa silmälaseihin aurinkotummennuksen paljon halvemmalla?

Vierailija
22/27 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 09:51"]

Miksi pitää laittaa aurinkolaseihin vahvuudet kun voi ottaa silmälaseihin aurinkotummennuksen paljon halvemmalla?

[/quote]

jos hinta ei ole ainoa kriteeri, vaan välittää myös käyttömukavuudesta ja ulkonäöstä. Eli varsinkin nykyään kun tavissiälasit on pieniä, ne ei riitä suojaamaan häikäisyltä käytännössä kuten aurinkolaasien pitäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 09:51"]

[/quote] no mä en halua ett mun rillit tummenee heti kun vähän surinkoa..ja ne ei kaikilla näytä hyviltä :-) mulle ei mikään ongelma ett aurinkolasit erikseen ;-)

Vierailija
24/27 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minkään laisia enkä halua ostaa :( Vihaan silmälasejani ja kerään rohkeutta mennä leikkaukseen, sitten ostan aurinkolaseja joka sormelle ja silmälle.

Vierailija
25/27 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 09:48"]

Nro 20 lisää vielä, että aikoo hankkia RB:n Jackie Oh:t samoilla 9.5 miinusvoimakkuuksilla. Ruoholahdessa luvattiin tehdä. 500 e:llä.

[/quote]

No sitten on kyllä linssien hiontatekniikka parantunut muutaman vuoden aikana huomattavasti, jos Jackie Oh - malliinkin saa jo noin suuret vahvuudet! Itselläni oli ennen leikkausta -3, eikä ollut mitään toivoa saada noin isoja ja kaarevia linssejä aurinkolaseihin. Tai no, isot olis saanut (jotka sitten on ohennuksestakin huolimatta hirmu paksut reunoilta) mutta niiden olis pitänyt olla käytännössä täysin suorat. Sellaiset näyttävät hölmöiltä, kun kasvojen reunoilta ovat niin kulmikkaat! Onneksi kävin leikkauksessa, elämä on ollut niin paljon helpompaa ilman laseja. #3

Vierailija
26/27 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 00:07"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 23:38"]

haluais niin täydelliset.

ap

[/quote]Eli?

Kasvoihin hyvin istuvat, tyylikkäät, laadukkaat ja järkevän hintaiset.. Mulla noin -6, joten se rajoittaa.

ap

[/quote]

Vierailija
27/27 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 10:12"]

Ei ole minkään laisia enkä halua ostaa :( Vihaan silmälasejani ja kerään rohkeutta mennä leikkaukseen, sitten ostan aurinkolaseja joka sormelle ja silmälle.

[/quote]

Minäkään en rakasta silmälasejani, mutta leikkaukseen en ikinä uskaltaisi mennä eikä olisi varaakaan. Piilolinssit ei sovi mun silmille, joten aurinkolasit voimakkuuksilla helpottaisi elämää todella paljon :) Kunhan vaan keksis ne omaan naamaan sopivimmat!

ap