Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eksälle avautuminen nykyisen suhteen ongelmista

Vierailija
23.03.2019 |

Otsikossahan se tulikin. Eli mies vinkuu eksälleen miten paskaa meidän suhde on ja miten kauhea ihminen olen. Adumme yhdessä ja eksästään kertoo kauheita juttuja että ihan säälittää. Haukkuu natsiksi jne tuo minulle esille miten hyvillään oli kun eroon siitä pääsi eikä jaksaisi enää koko ihmistä. Heillä yhteinen lapsi joten roikkuu siksi mukana.

Aika kaksinaamainen mies mielestäni. Kertoo minulle yhtä ja käyttäytyy sitten kuitenkin toisin eksäänsä kohtaan, lämpimästi. Ymmärrän että jollekin kaverille avautuu suhteen pulmista mutta että eksä!!?!?!?!

Oonko ihan väärässä mielipiteeni kanssa vai onko ihan "hyväksyttyä" että mennään antamaan tuolla tavalla valtaa entiselle puolisolle kertomalla suhteen sisäisiä juttuja.

On kovin nöyryytetty olo ☹️

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinulle kertoo noista avautumisista?

Vierailija
2/6 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkosi tekee mitä tekee ja sinä päätät sitten haluatko olla moisen kanssa.

Ex on kaikista syyttömiä tilanteeseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole väärässä. Aika raukkamaista ja epälojaalia toimintaa tuo on.

Vierailija
4/6 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt se pää pois sieltä pensaasta. Siis eksäkö sulle kertoi, että nyksäsi kertoo hänelle teidän juttuja? Oliko ihan konkreettiset asiat vai oisko niin, että eksä yrittää hiekottaa teidän suhteen sua? Oletko puhunut nyksäsi kanssa asiasta? Kuulostaa tosin jännäperheeltä, niin oli asia kuin vaan, niin mä en tuollaiseen väliin tuppautuisi. Ei oma pää kestäisi.

Vierailija
5/6 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin 15 vuoden jälkeen lapseni isästä. Vuoden päästä löysin uuden miehen ja 2 vuotta siitä, niin meni hänen kanssaan poikki. Exälläkin oli ollut suhde, mutta sekin oli päättynyt. Kolmen vuoden jälkeen, koska molemmat olivat sinkkuja, saimme jälleen avattua keskusteluyhteyden. Oli todella hyvä, että saimme keskusteltua mitä meille oli tapahtunut eron jälkeen. Jos jompikumpi olisi ollut suhteessa, ei näin olisi voinut tapahtua, koska täytyy olla molemminpuolinen kunnioitus. Se teiltä puuttuu. Mutta kyllä siinä on niin paljon yhteistä historiaa takana, että jollei puoliso ole ollut väkivaltainen yms, niin niitä tunteita kyllä on exää kohtaan läpi elämän.

Vierailija
6/6 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap mutta puhelintutkimuksella selvis itselle melkoisesti