Mitä ajattelet ikuisesta opiskelijasta?
Monta tutkintoa mutta ei työskentele missään? Amk-tutkinto, FM ja lisäksi opistotason ammatti ja muita kursseja ja täydennyskoulutuksia. Ikää 32.
Kommentit (23)
Täällä ikuinen opiskelija 43v. Olen suorittanut opistotason tutkinnon, maisterin tutkinnon ja erikoistumisopinnot ja avoimessa paljon erilaisia täydennysopintoja vuosien varrella ja taas olen hakemassa yliopistoon suorittamaan vielä toista maisterintutkintoa. Opintopisteitä reippaasti yli 500. Olen toki ollut töissä lähes koko ajan, eli vain 1. opistoasteen tutkinto päätoimisena opiskelijana, muut suorittanut työn ohessa ja lapsiakin olen välissä tehnyt 4kpl mutta äitiyslomat ne on parasta opiskeluaikaa olleetkin :). Eli aika saamattomana pidän henkilöä joka " vain" opiskelee vuosikausia, eikä saa sitä yhtä gradua ees pakettiin.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 08:57"]
Täällä ikuinen opiskelija 43v. Olen suorittanut opistotason tutkinnon, maisterin tutkinnon ja erikoistumisopinnot ja avoimessa paljon erilaisia täydennysopintoja vuosien varrella ja taas olen hakemassa yliopistoon suorittamaan vielä toista maisterintutkintoa. Opintopisteitä reippaasti yli 500. Olen toki ollut töissä lähes koko ajan, eli vain 1. opistoasteen tutkinto päätoimisena opiskelijana, muut suorittanut työn ohessa ja lapsiakin olen välissä tehnyt 4kpl mutta äitiyslomat ne on parasta opiskeluaikaa olleetkin :). Eli aika saamattomana pidän henkilöä joka " vain" opiskelee vuosikausia, eikä saa sitä yhtä gradua ees pakettiin.
[/quote]
Luepas teksti uudelleen. Ei ole mahdollista olla töissä lähes koko ajan, jos on tehnyt 4 lasta (vai hetikö menit kuukauden äitiysloman jälkeen takaisin työpaikalle?), ja jos parasta opiskeluaikaa on olleet äitiyslomat, olet sitten ilmeisesti vääntänyt maisterin tutkinnon ja erikoistumisopinnot neljän kuukauden äippälomilla. Olet varmaan opiskellut kasvatustiedettä...
Laiska ihminen tietty..