Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku nainen suostuu kuristusseksiin?

Vierailija
05.04.2013 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään sm-seksistä, ja kuristaminen ja tukehduttaminen on mun lemppareita, saa mut tosi kuumaks. Mutta siinä pitää luottaa toiseen 100%, eli tuntemattomien kanssa en harrasta

Vierailija
2/7 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa nainen saattoi olla miellyttämisenhaluinen tai alistuva muuten vaan. Mutta vastaus itse kysymykseesi: koska moni nauttii siitä. Minä nautin siitä, kun läpsitään, revitään tukasta, purraan ja nöyryytetään. Enkä ole ainoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku mies haluaa kuristusseksiä? 

En ymmärrä sm-leikkejä lainkaan, mutta silloin kun kaksi aikuista haluaa jotain ja sitä tekevät yhteisestä sopimuksesta niin mikäs sen parempaa. Tuohan oli jotain ihan muuta...

Vierailija
4/7 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toi mies raiskasi naisen kuristettuaan ensin tajuttomaksi :(

Vierailija
5/7 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku nainen suostuu rakastelemaan Barry Whiten tahtiin silkkilakanoilla?

Vierailija
6/7 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun joku mies suostuisi antamaan minulle vähähappista seksiä!

Vierailija
7/7 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, pelkkä luottamus  seksikumppaniin ei aina auta. Kuristamiseen liittyy aina kuolemanvaara. Kuristamisen ei tarvitse kestää kuin muutaman sekunnin kauemmin tai olla vain hieman voimallisempaa kuin edellisellä kerralla, jolloin hapen puute kudoksissa voi aikaansaada sydänpysähdyksen. Kukaan ei voi tietää tai määrittää "turvallista" tai "tarkkaa" rajaa tähän. Rajan yli voi mennä herkästi ja tahtomattaan. Vaarallistaa puuhaa! Seksiin saa taatusti kiksejä muillakin keinoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan