Lue keskustelun säännöt.
Oletteko nähneet
05.04.2013 |
sellaisia aikuisia, jotka kävellessä ei pysty pitämään kantapäätä maassa, vaan se nousee heti maahan osuttuaan muutaman sentin ilmaan - kävely tapahtuu siis suurimmaksi osaksi päkiöillä? Onkohan nuo niitä, jotka on lapsena varvastaneet kovasti, ja pohjelihakset on jääneet jotenkin lyhyiksi?
Kävelin eilen pitkän matkan miehen perässä, joka asteli juuri noin. Kävely oli hassun keinuvan näköistä ja niitä kantapäitä oli ihan pakko tuijottaa koko ajan :)
Kommentit (2)
Ap, olet varmaan nähnyt isäni. Hänen kävelytyylinsä johtuu parinkymmenen vuoden takaisesta onnettomuudesta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Moni on nähnyt, kun katsoo kun mä kävelen ympäriinsä. Mulla on just tollanen kävely, kävelen päkiöillä. Mulla ei jostain syystä kestä kantapäät yhtään painoa, vaan tulee sellainen kipu, että meinaa lähteä jalat alta ja taju pois. Oon nyt rampannut lääkärissäkin siitä, mutta vielä ei oo syytä löytynyt. Ja tätä on jatkunut nyt muutaman kuukauden.
Mutta siis ei mua haittaa jos joku saiskin riemua mun päkiäpomppimisesta :) Näyttää se varmaan hassulta kun se on sellaista tosi joustavaa menoa.