Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten täällä saa julkaista noita nimen sisältäviä avauksia?

Vierailija
05.04.2013 |

Säännöissä kuitenkin lukee: Ettei saa mainita yksityishenkilöiden henkilötietoja (kuten henkilön nimen) sisältävät tiedot ilman asianomaisen suostumusta.

Eikö esim. lääkäri ole yksityishenkilö?

Häiritseekö avaukset sinua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri on yksityishenkilö, kyllä mutta jos pyydetään suosittelemaan hyvää yksityislääkäriä niin vaikeaa se on ilman nimen mainitsemista. Samoin jos viitataan kyseisen henkilön julkiseen edustamiseen tai ammattiin. esim. professorista voi kyllä puhua professorina ihan nimeltä. Mutta jos kyseessä on loukkaava asia niin ei silloin. Mutta jos ihminen on esim. julkisesti tuomittu rikoksesta ja nimi julkaistu, niin rikokseen liittyvässä tekstissä voi mainita nimen. Voin toki olla väärässä.

Vierailija
2/4 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä tiedä mutta ne voi ilmiantaa... sitten ne poistetaan. ja jos joku postaa aina vaan uudestaan samoja nimiä niin kyllä se saa bannin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse huomannut nimesi täällä mainittavan? Eiköhän se ole jokaisen oma asia mitä täällä kirjoittaa ja mitä mainitsee. mulle ei oo väliä kunhan minun omaa nimeä ei mainita. Tartteeko sitä joka aloitusta noteerata?

Vierailija
4/4 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun nimi on mainittu täällä mutta teidän empatiaanne en kaipaa. sori vaan luuserit. ootte tyhmiä.