Hei kaikki yhteiskunnan taakat täällä :)
Taasko on yksi päivä lisää lorvailtu? Minä tässä töissä kahvitauolla :) Perse ruvella raadan ja maksan veroja, jotta teidätkin saadaan elätettyä!
Kommentit (26)
mä en osallistu loisten elättämiseen. etätyöpäiväni alkoi klo 7.00 jolloin kirjauduin koneelleni. nukuin sitten vielä ja nousin klo 9.15. kohta on päivä pulkassa, tein jopa tunnin töitä :).
Tämä yhteiskunnan taakka menee huomenna ihan omaksi ilokseen ja virkistyksekseen töihin. Välillä mielessäni laskeskelen, paljonkohan minunkin hoitaminen on yhteiskunnalle (eli sulle) maksanut ja paljonko ehdin sitä ennen tuottaa verotuloja valtiolle ja kunnalle. Taidan olla saamapuolella. Tunnen syyllisyyttä, mutta en voi asiantilaa miksikään muuttaa. Kuolla en aio ideologisista syistä kuitenkaan ;)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 13:52"]
mä en osallistu loisten elättämiseen. etätyöpäiväni alkoi klo 7.00 jolloin kirjauduin koneelleni. nukuin sitten vielä ja nousin klo 9.15. kohta on päivä pulkassa, tein jopa tunnin töitä :).
[/quote]
Eli et maksa veroja?
Onkohan sulla ap joku paha sp-tauti, jos sun pyllysi on ruvella?! :( Hyi. Mene lääkäriin! :O
Onneksi ei tavii painaa duunia perse ruvella... Vähemmälläkin tulee elätettyä meidän perhettä ja vähän sitten muitakin, mutta ehdottomasti olen saamapuolella enemmän kuin muiden elättäjänä, ihan niin kuin ap:kin, vaikka toisin luulee.
maksan veroja, mutten suomeen, enkä mihinkään muuhunkaan maahan.
t. 3
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 14:01"]
maksan veroja, mutten suomeen, enkä mihinkään muuhunkaan maahan.
t. 3
[/quote]
Jollekin ulkoavaruuden taholle kenties?
Mä en todellakaan käy töissä, enkä aiokaan. Miksi kävisin. Rikas mieheni elättää minut ja lapsemme. En ikinä vaihtaisi tätä elämää toiseen, ihminen on oman onnensa seppä.
Hyi kamala. Sitten sulla on varmaan jotain muutakin tautia, tai yksi ja sama levinnyt laajemmaltikin elimistöösi? Luulis sulla olevan työterveyshuoltokin käytettävissäsi yhden klikkauksen päässä, joten hopi hopi nyt heti, varaapa itsellesi aika äläkä notku täällä noin tautisena! Oon kuule huolissani susta. Kuulostaa tosi hurjalta. 7
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 14:05"]
Mä en todellakaan käy töissä, enkä aiokaan. Miksi kävisin. Rikas mieheni elättää minut ja lapsemme. En ikinä vaihtaisi tätä elämää toiseen, ihminen on oman onnensa seppä.
[/quote]
Ja viiden vuoden päästä rikas miehesi vaihtaa sinut nuorempaan ja jäät puille paljaille, minkä lisäksi olet rupsahtanuy etkä saa töitä, saati uutta rikasta miestä. Jokainen on todellakin oman onnensa seppä. Onneksi olen rikas ihan itse, enkä miehestäni taloudellisesti riippuvainen. Töiden teko on kiva harrastus.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 14:11"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 14:05"]
[/quote]
Ja viiden vuoden päästä rikas miehesi vaihtaa sinut nuorempaan ja jäät puille paljaille, minkä lisäksi olet rupsahtanuy etkä saa töitä, saati uutta rikasta miestä. Jokainen on todellakin oman onnensa seppä. Onneksi olen rikas ihan itse, enkä miehestäni taloudellisesti riippuvainen. Töiden teko on kiva harrastus.
[/quote]
Taidat olla hyvä ennustaja? Silläkö olet rikastunut ja nyt vaan harrastat tätä ennustamista?
Ap:stä pitäisi nähtävästi tehdä työsuojeluilmoitus. Tässä ilmoitusten ja virkavallan luvatussa maassa.
11, en suinkaan. maksa yhteisöveroa.
t. 3
Voi juma, et vaan sun verorahoilla...
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 14:13"]
Ap:stä pitäisi nähtävästi tehdä työsuojeluilmoitus. Tässä ilmoitusten ja virkavallan luvatussa maassa.
[/quote]
Ei suinkaan. Velvollisuudentuntoinen olen :) Ahkeruus olkoon ilomme!
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 14:15"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 14:13"]
[/quote]
Ei suinkaan. Velvollisuudentuntoinen olen :) Ahkeruus olkoon ilomme!
T. ap
[/quote]
Siis miten muka yhteisöveroa ei makseta Suomeen? Minne ne rahat muka menevät?
Pah, hullu paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä :D