Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä hoitovapaa

Vierailija
05.04.2013 |

Jos haluaa hoitaa lapsensa itse, niin siihen tarvitsee pitkän hoitovapaan, kun lapsia on useampia. Mitä paheksuttavaa kellään on tässä valinnassa? Keneltä se on pois? Jos naisella esim. on vakivirka ja miehen tulot riittävät loistavasti elämiseen, niin missä ongelma? Turha puhua yhteiskunnan verojen menetyksestä ym. liirumlaarumia, jos esim. puolison tulot ovat yli kaksinkertaiset keskimääräisiin vuosituloihin nähden. Hänhän maksaa samasta euromäärästä enemmän veroja kuin perhe, jossa molemmat tienaavat sen keskitulon. Ja naisella saattaa olla hyvä virka odottamassa, kun nuorin täyttää 3v. Silkkaa kateutta lienee parjaus. Eivät kaikki kotiäidit ole kouluttamattomia työttömiä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mokahan se on jos haluaa viettää kymmenenkin vuotta lasten kanssa kotona. Eikä mua haittaa yhtään jos niin haluaa tehdä, kunhan ei sitten itketä myöhemmin että on pieni eläke ja mies jätti ja ei saa töitä kun on ollut kotona jne. Toinen on se, että jos valitsee kotiäitiyden niin sitten kanssa hoitaa ne lapset kotona eikä raahaa niitä tarhaan päivisin.

Kyllä se yleensä on niin että kotiäidit itkevät ja ruikuttavat enemmän kuin ne jotka vastustavat kotiäitejä.

Vierailija
2/2 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se on kotona hoitaa, kun lapsen vie hoitoon.. Pieneltä lapselta se on pois jos aikasten hoitoon vie. Meillä on vasta yksi lapsi (toinen tulossa) ja ollaan hoidettu kotona. Ollaan miehen kanssa vuoroteltu kotona oloa tähän saakka. Ei jää kumpikaan pois työelämästä kauaksi aikaa. Eikä tunnu kaatuvan seinät päälle liialla kotona ololla. Rahasta on meillä tiukkaa aika ajoin, mutta ei nyt mitään ylitse pääsemätöntä. Isompaan asuntoonkin vaihdamme vasta, kun tämä esikoinen aloittaa koulun. Nyt olen sen verran suunnitellut, että aloittaisin toisen aikana opiskelun ja mies jäisi jatkossa vain töihin. Riippuen et onnistuisiko jonkun koulun kanssa etänä aloittaa opiskelua. Täälläkin on ne virat ja vakipaikat olemassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi