Mitä kirjoja luette nyt?
Heissan, olisi kiva saada lukuvinkkejä.
Kommentit (155)
Kesken Camilla Läckbergin Merenneito ja tuo Fifty shades kirjojen kakkososa (ekan luin parissa päivässä, mutta se ois tuota sarjaa jo riittänytkin).
Barbara Kingsolver: Myrkkypuun siemen
Sara Gruen:Vettä elefanteille
Hannu Raittila: Pamisoksen purkaus
Katja Kettu: Kätilö
Tuo Puolikas keltaista aurinkoa on mulla lukulistalla ollut. Pitää siis lukea, kun kehutaan. Nyt luen Zadie Smithin Kauneudesta.
Diana Gabaldonin Outlander -sarja, nyt 6. kirja menossa. Ihan hömppää, mutta vaativan työn vastapainoksi tarvitsee juuri jotain sellaista:)
Viimeksi luettu Katherine Pancolin Krokotiilin keltaiset silmät ja heti perään Kilpikonnien hidas valssi. Suosittelen.
Krokotiilin keltaiset silmät on ihana! Mä olen nyt lukenut elämäkertoja. Viimeksi luin Seela Sellan elämäkerran. Se oli tosi mielenkiintoinen. Hyviä näkökulmia työn ja perhe-elämän yhteensovittamisesta.
Tällä hetkellä luen salkkarikirjaa "Kallen inttivuosi". Aika vähän nykyään tulee kirjoja luettua, enemmän luen aikakauslehtiä, lähinnä Seiskaa ja Hymyä. Aikaisemmin tilasin myös OHO!:a ja Jadea.
Chimamanda Ngozi Adichie: Puolikas keltaista aurinkoa. Rakkaustarina Biafran sodan aikaan. Tosi hieno romaani!
[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 00:10"]
Karl Ove Knausgårdin Taisteluni 2.
[/quote]
Olin katsovinani, että tuo Taisteluni 2 on Hulluilla päivillä nyt tarjouksessa.
Reijo Mäen Mullan maku ja Sofi Oksasen Kun kyyhkyset katosivat. Molemmat kesken ja luen niitä vuorotellen, kumpi sattuu olemaan lähellä ja käsillä. =)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 13:01"]
Riikka Pulkkisen Vieras. Kirjailijan kahdesta aiemmasta kirjasta pidin kovasti eikä tämäkään ole pettänyt odotuksia. Kirjaston lainajonoon va
[/quote]
Ehkä paskin ikinä lukemani kirja.
Khaled Hosseini: "Leijapoika" ja "Tuhat nousevaa aurinkoa", Rosamund Lupton: "Sisar", Emma Donoghue: "Huone" (todella jännä!!), Amy Chua: "Tiikeriäidin taistelulaulu", Victoria Hislop: "Saari".
Aloittelen Tatiana de Rosnay: Avain (vaikuttaa todella mielenkiintoiselta)
Tällä hetkellä luen Linda Olssonin Laulaisin sinulle lempeitä lauluja. Vuosia sitten luin Rani Manickan Jasmiinin tuoksun ja taidan lainata sen seuraavalla kerralla kirjastosta uudelleen.
Viimeksi luin S.J. Watsonin Kun suljen silmäni ja tykkäsin paljon.