Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ennemmin vaikka varastan kuin alistun työntekoon

Vierailija
22.03.2019 |

Tiedoksi kaikille, jotka haluavat leikkauksia tukiin. En usko, että olen lähellekään ainoa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Olet sellainen kuin 90% tämän palstan käyttäjistä. Vetelä, laiska ja lihava.

Vierailija
2/23 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa. Olet sellainen kuin 90% tämän palstan käyttäjistä. Vetelä, laiska ja lihava.

LOL. Ei se mun ongelma ole, että olet alistuva lammas. Turhaan sä siitä mulle kiukuttelet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tyhmä kun tein töitä sillä eläke ei ole yhtään sen suurempi kuin olisi ollut tekemättä yhtään mitään. 

Pienipalkkaista työtä ei kannata tehdä ainakaan eläkkeen takia. Eläkekertymä  siitä ei ole kummoinen. Kaikki välttäkää pienipalkkaista työtä. 

Vierailija
4/23 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpähän ap kärvistelet vuokraloukossasi vanhuksena ilman rahaa, ruokaa ja lääkkeitäsi.

Vierailija
5/23 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpähän ap kärvistelet vuokraloukossasi vanhuksena ilman rahaa, ruokaa ja lääkkeitäsi.

Ei poikkea työssäkäyvän eläkepäivistä.

Vierailija
6/23 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin tyhmä kun tein töitä sillä eläke ei ole yhtään sen suurempi kuin olisi ollut tekemättä yhtään mitään. 

Pienipalkkaista työtä ei kannata tehdä ainakaan eläkkeen takia. Eläkekertymä  siitä ei ole kummoinen. Kaikki välttäkää pienipalkkaista työtä. 

Älä jaksa, et ole työtä nähnytkään kuin unissasi ehkä. Eläkkeestä olet av-palstalta lukenut, mutta et ymmärrä vielä tarkoitusta.

Vierailija
7/23 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eläkkeitä vätyksille. Oikeisto valtaan.

Vierailija
8/23 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei poikkea työssäkäyvän eläkepäivistä.

Kukaan tuttavapiiristäni ei kärvistele vanhuksina. Me olemme osanneet hoitaa elämämme järjestykseen.

Vierailija
9/23 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Ellei työt maistu niin ei syömäänkään pidä. Täsmennän kuitenkin, että esimerkiksi sairaat ja oikeasti työhaluiset työttömät ansaitsevat yhteiskunnan turvan.

Vierailija
10/23 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Ellei työt maistu niin ei syömäänkään pidä. Täsmennän kuitenkin, että esimerkiksi sairaat ja oikeasti työhaluiset työttömät ansaitsevat yhteiskunnan turvan.

Jos Tuon sanoo turvikselle tai ulkom. Taustaiselle uussuomalaisille niin se on #asistista syrjintää ja #ihapuhetta.

Vierailija
11/23 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin jaksat senkään vertaa.

Sopii kyllä yrittää. Ei onnistu kyllä sekään.

Vierailija
12/23 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä vaan sen verran ettei tuu kenkää. Tykkään niistä vuoroista, kun pomo ei ole talossa, muuten tulee nutinaa istumisesta.

Vierailija
13/23 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinäkin sairastut syöpään ja saat sairautesi vuoksi potkut työstäsi. Ei koskaan tiedä, milloin tärppää.

ohis

Vierailija
14/23 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti jankkasi tätä minulle vielä kotona asuessani. Varmaan siksi syrjäydyin.

Vierailija
15/23 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan s.atanan kyllästynyt kaikkien lusmujen itkuihin. Ei mitään yritystäkään löydy. Tukea tuen päälle tarvitaan lisää.

Vierailija
16/23 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan s.atanan kyllästynyt kaikkien lusmujen itkuihin. Ei mitään yritystäkään löydy. Tukea tuen päälle tarvitaan lisää.

Monet sairastuvat syöpään ja työsuhde päättyy. Ehkä sinäkin.

Vierailija
17/23 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinäkin sairastut syöpään ja saat sairautesi vuoksi potkut työstäsi. Ei koskaan tiedä, milloin tärppää.

ohis

Itketään yhdessä, yhyhyhyhyy.

Ohis myös

Vierailija
18/23 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Toivon sinulle pikaista paranemista ja ilmeisesti kuulut siihen 10% porukkaan. Mutta se ei muuta sitä asiaa, että tämä foorumi on muuttunut työtävieroksujien kohtauspaikaksi.

Vierailija
19/23 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan nyt miettiä antaako äänensä vihervassareille, jotka haluavat ryöstää työntekijöiltä entistä enemmän ja antaa lisää ap:n kaltaisille. Vai oikeasti niitä jotka haluavat palkita työn teosta esim keveämmällä verotuksella.

Vierailija
20/23 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas jotain ahneita työnsankareita valittamassa.