Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No mites tämä vartalo sitten?

Vierailija
05.04.2013 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/2013032516829187_vi.shtml

Onko tarpeeksi sitä lihasta, jonka perään aina huudellaan? Liikaa? Onko tää nyt sitte se ideaaleista ideaalein?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 13:21"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 13:04"]

Ei fitness-kisaajatkaan dieettaa kuin muutaman viikon ennen kisoja saadakseen rasvat pois, muuten syövät todella runsaita aterioita (tosin terveellisesti). Lihaksia kun ei kasvateta miinuskaloreilla.

[/quote]

Mä kyllä seuraan joidenkin fitness-mimmien blogeja, ja kyllä ne aloittaa diettaamisen kuukausia ennen kisaa, ei todellakaan vain muutama viikko (varmaan silloin on tietty käynnissä joku superdiettaamisen vaihe). Ja sitten kun niitä kisoja kuitenkin on varmaan muutaman kerran vuodessa, niin aika jatkuvasti saa olla dieetillä.

[/quote]

Kahdet kisat vuodessa on aikalailla maksimi juurikin tuon dieetin takia, muutoin lihasmassan määrä kärsii. Dieetti menee aika monella "liukuvasti" loppua kohden kiristäen ja sitten viimeisellä viikolla vedetään taas bulkkia.

T: eräs aktiivisalitreenaaja joka tapaa taas tänäänkin ensi viikon kisoihin menossa olevan ystävän ja sen takia seuraa tiiviisti alaa

Vierailija
2/34 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janni on tosi upea just noin, mutta veikkaan kans että implantit tulee parin vuoden sisällä, vaikka jossain haastattelussa kertoikin ettei "ikinä" voisi sellaisia ottaa.

Kv fitness(mallin)ura valitettvasti vaatii ison muovipoven.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 13:05"]

Ihan kauhea :D Mutta selkeästi sitä mieltä ei saa olla :D

[/quote]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 12:51"]

Ihailtavan hoikka, mutta käsivarret ja reidet ovat minun makuuni vähän turhan lihaksikkaat. Mutta tätä mieltä ei saa ilmeisesti olla ja jos on, kertoo se siitä, että mielipiteen takana on kateellinen ja pahantahtoinen plösömamma. Mistään asiasta ei saa olla pitämättä tai on KATEELLINEN.

[/quote]

Totta kai saa tykätä siinä missä olla tykkäämättäkin. Mut valitettavan usein nimenomaan ne palstailijat, jotka eivät tykkää lihaksesta naisella lähtevät itse kaivamaan verta nenästään sillä, että ei tunnu riittävän todeta, että "ei ole minun makuuni" tai "minusta ruma". Sen sijaan pitää vältämättä lähteä sille ininälinjalle: "oikealla naisella ei ole lihaksia" ja "kaikki maailman miehet tykkäävät samasta kuin minä". Näkyvissä tässäkin ketjussa.

Eri ihmiset pitävät eri juttuja hyvännäköisenä ja naisellisena ja miehiä on ytä monta kuin makujakin. Muuta väittämällä antaa yleensä nimenomaan sen kuvan, että on epävarma itsestään ja katkera/kateellinen, jolloin omia mielipiteitä pitää yrittää epätoivoisesti tukea agressiivisilla höpöhöpöargumenteilla.

Vierailija
4/34 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noissa kuvissa on kyllä täydellinen, kisakunnossa taas ihan liian kuiva. Onpas muuten todella virkistävää katsella kuvia fitness-naisesta, jolla ei niitä kaameita kumipalloja ole, Janni näyttää terveeltä nuorelta naiselta eikä muovinukelta.

Vierailija
5/34 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioista on turha kiistellä. Mun makuun tuossa vähän liikaa lihasta. En tykkää näkyvistä lihaksista oikeastaan kauheasti edes miehillä (käsivarsilihakset ok, mutta en esim. koskaan ole syttynyt vatsalihasten pullottamisesta)...

Vierailija
6/34 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hieno kroppa eikä ole pilattu kumitisseillä

Vierailija
7/34 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi upea. Täällä tietysti kaikilla parempi.

Vierailija
8/34 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea!!! Just mun makuun!

Vierailija
9/34 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tuosta on panna paremmaksi. Bonusta luomutissit.

Vierailija
10/34 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kelpaisi mullekin. Tosin toi tekorusketus on kamala.

Vierailija
11/34 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa lihasta, varsinkin jaloissa pullottaa miesmäisesti, en kyllä osaa ymmärtää tätä nykyajan ihannetta, minuun (nainen) ja useimpiin miehiin iskee paljon paremmin tiimalasivartalo, josta löytyy kunnolla peppua ja tissiä (luomuna), mutta kapea vyötärö. Rasva oikeissa paikoissa on kaunista ja kohtuumäärissä terveellistäkin. Mutta makuasioitahan nämä ovat, itse en ole täydellinen mutta en silti tuohon vaihtaisi.

Vierailija
12/34 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo on täydellinen vartalo. Lihakset saavat näkyä, mutta ei mitenkään bodarimaisesti.

Vierailija
13/34 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen

Vierailija
14/34 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Tosin onhan tuo kuva photoshopattu jonkin verran. 

Vierailija
15/34 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen minunkin mielestäni. Jos olisi pikkuisen isommat tissit(kuitenkin luomua) niin olis ihan kertakaikkisen täydellinen. Ja itse en ole moitteettoman timmissä kunnossa.

Läski ei kaunista ketään, niinkuin täällä on joskus sanottu.

Vierailija
16/34 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monet uskoo taas, että oikeasti luonnossa näyttää tuolta ;)

Kaikki lehtikuvat käsitellään ja tehdään valot ja varjot just optimaalisiksi....

Vierailija
17/34 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et ole tainnut nähdä livenä yhtään fitness-kisaajaa? Jos Janni on tulossa ensi viikon fitness classiciin kisaamaan ja on parhaillaan dieetannut niin hänen pitäisi jo tällä hetkellä näyttää vielä paljon tiukemmaltakin kuin noissa kuvissa.

[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 12:20"]

Kaikki lehtikuvat käsitellään ja tehdään valot ja varjot just optimaalisiksi....

[/quote]

Vierailija
18/34 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki tuo kuva on photoshopattu, mutta pohjana on silti uskoakseni tosi hyvä vartalo. Kaunis kuva. 

Vierailija
19/34 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 12:23"]

Sä et ole tainnut nähdä livenä yhtään fitness-kisaajaa? Jos Janni on tulossa ensi viikon fitness classiciin kisaamaan ja on parhaillaan dieetannut niin hänen pitäisi jo tällä hetkellä näyttää vielä paljon tiukemmaltakin kuin noissa kuvissa.

[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 12:20"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä, tuossa kuvassa on vielä rasvaa liikaa siihen nähden mitä kisalavoilla pitää olla!

Vierailija
20/34 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti moni tykkää, kuten kommenteistakin huomaa. Mun makuun tuollainen lihaksikkuus on vain miehekästä eikä todellakaan naisella seksikästä. Luotaantyöntävää ja vastenmielistä kylläkin. Plus se, että tuollaisen kropan saadakseen pitää nähdä siinä määrin vaivaa, että kertoo kyllä hälyttävästä ulkonäkökeskeisyydestä, mikä on myös todellinen turn-off. Ihan sama miten ulkoisesti upea nainen on, jos elämä pyörii ulkonäön ja sen parantamisen ympärillä, mä jätän kyseisen naisen väliin ilomielin.

Kuten joku muukin kommentoija jo sanoi, naisellinen on parempi: tiimalasivartalo ja pehmeät muodot, rinnat ja pylly. Se on naisellista, ja naisella kaunista ja seksikästä. En mä läskille lämpene, mutta mieluummin ylipainoinen kuin alipainoinen. Sanotaan että sellainen 30 % rasvaprosentti on mun lemppari.

Mutta ainahan siitä tykätään, mikä kulloinkin on muotia. Kyllä tämäkin "villitys" laantuu ennen pitkää ja tulee uusi "ihannevartalo". Kiva vaan, että muut tykkää tällaisista, niin jää mulle ne oikeasti kauniit naiselliset naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi