Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri ahdistaa, mitä tässä voi enää tehdä?

Vierailija
22.03.2019 |

Eli suoraan alaouolellani asuu joku MT-tapaus. Nyt useamman kerran tullut jututtamaan niin etyä ihan fyysisesti blockaa minut etten pääse tilanteesta pois. On alkanut "sattumalta" tupsahtamaan rappuun aina samaan aikaan kanssani, jola kerta lähestymistapa on aggressiivisempi.

Viimeksi ahdisti mua nurkkaan melkein 20 min ja puhisi sekavana lopettaneensa lääkityksensä. Tein tyypistä ilmoituksen isännöitsijälle lähipiirin painostuksen vuoksi. Toissapäivänä äijä tuli sitten kotiovelleni paukuttamaan ja anelemaan syytä sille miksi olen hänestä valittanut. Soitin poliisit, nyt äijä näkyi könyävän takaisin kämppäänsä.

Mitä ihmettä tuolle voi tehdä? Poliisin ohje oli vältellä kontaktia, eli piileskekenkö mä nyt 24/7 neljän seinän sisässä, kun tuo äijä sattuu aina "maagisesti" ilmaantumaan kun olen iltaisin liikkumassa jonnekin?

Help!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kirjoitusvirheet, lukihäiriö ja puhelin on kehno yhdistelmä.

AP

Vierailija
2/9 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois. Niin mä tein, kun naapuri alkoi ahdistamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele nyt ensiksi kirjoittamaan, voi herranpieksut miten paljon virheitä noin lyhyessä tekstissä!

Vierailija
4/9 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten kirjoittamaan ole oppinut?

Vierailija
5/9 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi virhettä tälläisessä parin lauseen tekstissä. Anteeksi nyt vaan.

Vierailija
6/9 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää valittaa kirjoitusvirheistä, ja ap vielä totesi että lukihäiriö. Keskittykää oleelliseen!!

Muutto pois ja salainen osoite on yksi vaihtoehto, mutta eihän se ole kiva muuttaa pois häirikön takia...ahdistavaa.

Vierailija
7/9 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoijilla 3 ja 4 on näköjään ongelmia luetun ymmärtämisessä.

Miten heidän avautumisensa edes liittyvät aiheeseen?

Vierailija
8/9 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt oikeesti tarttuko noihin kirjoitusvirheisiin... Korjaisin jos pystyisin. Lukihäiriö ja stressi, niin ihme että noinkin vähän virheitä.

AP

Vierailija
9/9 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vain poliisille ilmoituksia pienimmästäkin häiriöstä ja pelon aiheesta. Naapuri pitäisi saada hoitoon ja tarvittaessa pakolla, jos aiheuttaa vaaraa/pelkoa. Poliisilta voisit puhua myös hoitamattomasta mt-sairaudesta josko heillä olisi konstit puuttua tai ainakin olla yhteydessä hoitavaan paikkaan. (Samalla voisit kysyä poliisilta, että käyvätkö puolestasi kaupassa ja kuljettavat töihin.)

Kurja tilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme