Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvakuvaan Tampereella

19.05.2006 |

Eli olen aikeissa viedä lapseni 1-vuotiskuvaan myöhemmin tänä vuonna ja olisin kovasti kiinostunut kuulemaan kommentteja Tampereen seudun kuvaamoista/kuvaajista? Mitä suosittelet ja miksi? Välttämättä hinta ei ole se suurin kriteeri kuvaamoa valitessani, vaan yleinen positiivisuus lapsikuvauksen suhteen ja tietenkin onnistuneet otokset;) Minulla ei ole minkäänmoista kokemusta tämän kaupungin kuvaamoista (eipä ole hää- tai rippikuvia täällä otettu);) eli jos sinulla on, olisin kiitollinen kommenteista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin Kuvakabinetissa Näsinlinnankadulla kaverin suosituksesta ja kuvista tuli tosi hienoja. Hinta oli jotakin siinä 80 euron paikkeilla, lisäkuvat eivät mitenkään halpoja nekään mutta se nainen osaa ottaa hyviä kuvia lapsesta. Ei harrasta mitään Karlingin tai Studio Amandan tyylisiä käsiteltyjä kuvia hurjien lavasteiden kera, vaan ihan peruspotretteja mutta saa lapsesta jollakin konstilla niitä hyviä ilmeita ja asentoja ulos ja osaa ottaa kuvan oikealla hetkellä.

Ottaa kuvat perinteisesti eli ei digillä mutta kuvia riittää kyllä kun tuntuu että yksikään ei ollut epäonnistunut. Vähän hössöttävä ja sohelon oloinen, mutta ei vaikuta lopputulokseen.

Ei olla käyty kuin tuossa yksvuotiskuvassa, mutta muitakaan ei ole tullut kokeiltua. Paitsi kaveri kävi Itsenäisyydenkadulla, olikohan se nyt joku Niemi, ja ihan hyviä kuvia sieltä sai mutta vähän tylsiä... Miia Marjamäkeä ovat monet kehuneet myös.

Vierailija
2/3 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytimme poikaamme kuvassa myös Kuvakabinetissa. Minäkin suosittelen kyseistä paikkaa erittäin lämpimästi. Niin laadukkaita kuvia ei saa muualta Tampereelta. Kuvaaja on erittäin hyvä lapsikuvaaja. Poikamme nautti kuvaustilanteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvakabinetista, sitä kuvaamoa en tiennytkään. Onko muista paikosta kommenteja?? Tuota Miia Marjamäkeä olin ennakkoon ajatellut... entäs Raimo J. Niemi siellähän on aina se päivänsäde tms kilpailu, onko heistä kellään kokemuksia??