Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Öö, siis onko tuo muka erityisen kaunis? Ihan on tavallisen näköinen

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole tavallisennäköinen. Poikkeuksellisen pitkät hoikat raajat ja vartalo ja malliksi täydelliset blancokasvot.

Vierailija
2/12 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä oo kaunis mun mielestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippumallin ei ole tarkoituskaan olla mitenkään "missikaunis".

Vierailija
4/12 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei malleilla olekaan erityisen kauniit kasvot.

Vierailija
5/12 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaunis lainkaan, mutta pitkäsäärinen. Mun mies on aina ihmetellyt tuota ja sitten sitä punapäätä, että millainen taso noissa malleissa oikein on. Se punakikkurapää kun on mieheni mielestä suorastaan ruma.

Vierailija
6/12 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Suvi on kyllä jännän näköinen. Silloin aikanaan kun kisasi siinä mallikilpailussa, pidin häntä suorastaan poikkeuksellisen rumana: kolho kömpelönnäköinen kroppa ja kolkonnäköinen naama, ohuet hiirenharmaat hiukset. Ihmettelin todella kun tuo nainen voitti! Mutta ne asiantuntijat tiesi kyllä mitä hänestä meikillä ja stailauksella saa, ja kyllä minusta monissa kuvissa Suvi on aivan upean näköinen nyt. Ja sellaista vähän kolkon ja androgyynin näköistä tyyppiä joka on nykyisin suunnittelijoiden suosiossa, kun huippumuodista on puhe. Anttilan kuvastoon sitten haetaan niitä söpöjä hymyileviä tyttösiä mutta Suvi tekee kovemman rahan juttuja.

Vierailija
7/12 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole yhtään mun makuun.

Vierailija
8/12 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

höh höö. upea malli. miksi pitää verrata? oikea klassikko supermalli. oikea luusto ja upea hoikka vartalo. business vaatii tuollaista anorektista figuuria. todella valovoimainen ja kuvauksellinen kuten menestys kertookin..av-mammojen mielipide ei siinä kauheasti paina.

Vierailija
9/12 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänessä on sitä huippumallin karismaa ja näyttävyyttä, upea. Huippumallit harvemmin ovat mitään söpöjä naapurintyttöjä tai missejä.

Vierailija
10/12 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kroppa, ja loistavaa että on menestynyt noin hyvin.

Mutta miksi pitää olla suu auki joka kuvassa, pystyisikö joku fiksumpi kertoa? Mitä sillä haetaan?

Vierailija
11/12 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on.

Vierailija
12/12 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaaja on jännästi korostanut tuota uraa, joka jatkuu Suvin nenän alta nenänpäähän. En ole ennen tuota uraa huomannut Suvilla. Erikoinen piirre kasvoissa. Samanlaisia neniä olen nähnyt usein kyllä.