Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutto Poriin?

Vierailija
22.03.2019 |

Työpaikka tiedossa, mutta muuten kaupunki tuntematon. Kertokaa (asiasta tietävät) kaupungista!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri mahdollisuus vai elämäni suurin virhe?

Vierailija
2/4 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porista poismuuttaneena olen oppinut arvostamaan sitä ihan eri tavalla kuin ennen. Lapsiperheille varsinkin kesällä on kivoja ilmaisia paikkoja, kuten Kirjurinluodolla sijaitseva Pelle Hermannin puisto. Yyteri on myös ihan mahtava. Talvella siellä on mukava pulkkailla, joten käyttö ei jää pelkkään kesään.

Kaupungin koko on kompakti, ei tarvitse liikkua pitkiä matkoja päästäkseen kaupungin toiselta puolelta toiselle. Asuntojen hintataso on inhimillinen. 

Julkinen liikenne ei ole hyvä. Kyllä sillä nyt jonnekin pääsee, mutta vuorotöissä käydessä pitää varautua omaan autoon, jos et halua kulkea pyörällä. 

Kauppoja on ne samat kuin muuallakin. Puuvilla on kiva ostoskeskus, mutta pitää sisällään samat Tigersit ja vaatekaupat kuin muuallakin.

Ihmiset ovat vähän sisäänpäin kääntyneitä ja lämpenevät vieraille hitaasti. Porilainen ei osoita tunteitaan ihan miten vaan. Jos porilainen v*ttuilee sinulle, se on yleensä kiintymyksen merkki. Sarkasmitutka on myös syytä pitää päällä. 

Omasta mielestäni Pori on turhaan parjattu paikka. Ihan hyvä kaupunki se on. 

Vierailija
4/4 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse muuttanut Savosta Helsingin kautta Porin lähelle. Hyvin olen viihtynyt kohta kolmekymmentä vuotta. Kesällä Jazzit ym tuo eloa kaupungille. Mukava pikkukaupunki varsinkin kesällä. Harrastusmahdollisuudet ovat ihan hyvät. Aluksi ihmisten puheenparsi voi kuulostaa tylyltä. Sellainen tietty perusnegatiivisuus ja sarkastisuus on se perusasetus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme