MIehen mielenkiinnon lopahtaminen, harmittaa..
Miten päästä yli sellaisesta, kun eräs komea mies on ensin piirittänyt todella paljon ja sitten hänen mielenkiinto lopahtaakin...=(. On niin ikävä sitä ihailun kohteena olemista...
Kommentit (36)
Kannattaisi varmasti vetää syrjään ja sanoa suoraan mitä mielesi tekee.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 05:15"]
Ap tässä. Mua mietityttää tosi paljon sellainen, että miten noin äkkiä voikin loppua miehen puolelta ihailu ym...? Mietin omalle kohdalle, että en lähtisi ollenkaan tuolle linjalle jonkun puolikiinnostavan miehen kanssa, onko miehet yleistäen erilaisia tässä asiassa? Kun oli todella ihastuneen oloinen...äh, kuinka vaikeaa tää onkaan hyväksyä :(
[/quote]
Luulen että se tyyppi taistelee vastaan. Pyristelee, kuin kosken lohi loukussa. Se on ihan sekaisin ja vastustelee ihastustaan. Kyllä sä vielä sen nappaat. Väsytät ja vedät kuiville.
Sitten saat saaliisi <3 On muuten maukas saalis. Kannattaa pyytää.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 19:19"]
Ap tässä. Mua mietityttää tosi paljon sellainen, että miten noin äkkiä voikin loppua miehen puolelta ihailu ym...? Mietin omalle kohdalle, että en lähtisi ollenkaan tuolle linjalle jonkun puolikiinnostavan miehen kanssa, onko miehet yleistäen erilaisia tässä asiassa? Kun oli todella ihastuneen oloinen...äh, kuinka vaikeaa tää onkaan hyväksyä :(
[/quote]
Luulen että se tyyppi taistelee vastaan. Pyristelee, kuin kosken lohi loukussa. Se on ihan sekaisin ja vastustelee ihastustaan. Kyllä sä vielä sen nappaat. Väsytät ja vedät kuiville.
Sitten saat saaliisi
[/quote]
Niin, mut enpä tiedä...miehet yleensä näyttävät tosi suoraan jos ovat kiinnostuneita, eivät jaksa mitään "taistelua tunteita vastaan" tyyppistä touhua...ap
Ehkä sillä on oma tunne-elämä solmussa. Haluatko mitään ongelmatapausta perääsi?
Yleensä nämä on/off miehet ovat itse tunne-elämältään sekaisin ja heidän kanssaan
hengaamisesta ei tule kuin itkua. Joten onnittele itseäsi ja anna miehen mennä.
Uusia riittää ja seuraava on varmasti parempi.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 19:19"]
[/quote]
Sitten saat saaliisi
[/quote]
Niin, mut enpä tiedä...miehet yleensä näyttävät tosi suoraan jos ovat kiinnostuneita, eivät jaksa mitään "taistelua tunteita vastaan" tyyppistä touhua...ap
[/quote]
Ehkä se tyyppi ei halua esiintyä himokkaana "paskana".
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 20:20"]
Ehkä sillä on oma tunne-elämä solmussa. Haluatko mitään ongelmatapausta perääsi?
Yleensä nämä on/off miehet ovat itse tunne-elämältään sekaisin ja heidän kanssaan
[/quote]
Pelkäät vain että ukkosi lähtee nuoremman matkaan. Ap on taatusti hottis nuori mehukas nainen jolla on paljon tarjottavaa tälle komistukselle. Voin kuvitella sitä hääpöytää täynnä kaikenlaisia muffineja. Huh. Nälkä tulee ajatellessa mums
Ehkä se luuli sinun olevan jotain mitä ei ole. Niin mulle usein käy. Tapaan jonkun ihanaakin miehen ja sitten kun tajuan sen olevan ihan yhtä tyhmä kuin kaikki muutkin, se on moro.
Se on kovvoo hommoo piirittää naista .jos niitä sattuu olemaan samaa aikaa monta ,ymmärrät kai ettei sulle aina jaksa lirkutella .saatat jonain hetkenä saada "ihailua"jos muiden kans menee huonommin.onhan se kovvoo hommoo olla "komea mies"
Mä en vitsi noin katkeran ja tyhmän kanssa kommunikoida tai todista,että asiat on toisin. Elämä on mailmaasi ulkopuolellakin.
En ole varmaankaan tämä mies josta on kyse, mutta olen jokin aika sitten ollut samanlaisessa tilanteessa. Olin aidosti kiinnostunut eräästä naisesta ja tein tämän myös hänelle hyvin selväksi omaan avoimeen tapaani. Olin kärsivällinen, en painostanut, odotin, että hänkin kiinnostuisi minusta. Viikot vierivät ja pidimme säännöllisesti yhteyttä. Ei nyt ihan päivittäin mutta kumminkin. Hän kyllä silminnähden nautti minulta saamistaan huomionosoituksista, kertoi niistä tyttökavereilleenkin, mutta ei kumminkaan koskaan osoittanut vastaavia kiinnostuksen merkkejä takaisin tai muuten antanut ymmärtää että olisi valmis siirtymään suhteessa eteenpäin. Epäilenpä että jos en olisi ollut suhteessa se aktiivisempi osapuoli, niin tuskin mitään sen erityisempää olisi meidän välillä edes koskaan ollut.
Suhde jäi siis aika yksipuoliseksi ja oli hänen osaltaan oikeastaan näin jälkikäteen ajateltuna aika kaverillinen. Minulle se ei riittänyt vaan alkoi tuntua lähinnä näännyttävältä joten annoin sen kuihtua kasaan (nyt puhutaan suunnilleen 3-4 kk ajanjaksosta). Muutuin siis suhteessa passiivisemmaksi ja koska hän oli ollut sellainen kaiken aikaa, niin sen seurauksena pidettiin yhteyttä vähemmän ja vähemmän, lopulta ei enää ollenkaan. En aio ottaa enää häneen yhteyttä koska en halua kokea sitä täydellistä turhautumisen tunnetta enää uudelleen. Ehkä salaa viimeisenä oljenkortena kyllä toivoin, että hän huomaisi erehtyneensä ja ottaisi minuunpäin yhteyttä, mutta niin ei käynyt ja enää en odota sitäkään.
hajotkaa siihen. mitäs pihtaatte ja luulette olevanne maailman ihkuinta. pesää riittää aidan toisellakin puolella.
Jos se vaan kyllästy kun ei saanu sulta tarpeeks helpolla pillua. Halus vaan reikää. Se on yleisin syy.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 21:06"]
Jos se vaan kyllästy kun ei saanu sulta tarpeeks helpolla pillua. Halus vaan reikää. Se on yleisin syy.
[/quote]
Rumasti kirjoitettu.
Ei miehet koskaan halua pelkästään reikää. Tuo on ällöittävää yleistämistä.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 20:43"]
[/quote]
Pelkäät vain että ukkosi lähtee nuoremman matkaan. Ap on taatusti hottis nuori mehukas nainen jolla on paljon tarjottavaa tälle komistukselle. Voin kuvitella sitä hääpöytää täynnä kaikenlaisia muffineja. Huh. Nälkä tulee ajatellessa mums
[/quote]
mmmm muffineja ja olutta. Paljon läheisiä ystäviä ja olutta mmm muffineja. Nälkä<3
david
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 21:28"]
[/quote]
[/quote]
mmmm muffineja ja olutta. Paljon läheisiä ystäviä ja olutta mmm muffineja. Nälkä<3
david
[/quote]
Eikun minulla ei ole ukkoa ja tiedän nämä tapaukset, ovat nk. ikideittailijoita. Eli tapaavat naisen, ovat ihastuneita ja jahtaavat. Sitten lopahtaa. Tarkoitin herättää sinut ajattelemaan, että vika ei ole välttämättä sinussa. Vika on miehessä ja hänen solmuisessa tunne-elämässään. Jos mies on itsensä kanssa tasapainossa, hän kykenee myös parisuhteeseen. Ellei...veivausta edes ja takaisin. Joten viisas nainen näyttää ovea näille mieheille ja odottaa kunnollista. Se tulee sitten aikanaan:-)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 11:02"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 21:28"]
[/quote]
[/quote]
david
[/quote]
Eikun minulla ei ole ukkoa ja tiedän nämä tapaukset, ovat nk. ikideittailijoita. Eli tapaavat naisen, ovat ihastuneita ja jahtaavat. Sitten lopahtaa. Tarkoitin herättää sinut ajattelemaan, että vika ei ole välttämättä sinussa. Vika on miehessä ja hänen solmuisessa tunne-elämässään. Jos mies on itsensä kanssa tasapainossa, hän kykenee myös parisuhteeseen. Ellei...veivausta edes ja takaisin. Joten viisas nainen näyttää ovea näille mieheille ja odottaa kunnollista. Se tulee sitten aikanaan:-)
[/quote]
Paha sanoa miehestä noin, jos ei ole edes tutustunut mieheen. Aika hölmön naisen toimintaa on yleistää tietyt miehet ikideittailijoiksi, jos ei edes ole tutustunut kys.henkilöön.
Ei kannata esittää vaikeasti tavoiteltavaa, se on rasittavaa
No, ei sitä ole tapahtunut, siis vaikeasti tavoiteltavana oleminen. Sitä paitsi miehethän ei tykkää liian "helpoista tapauksista" siitä vasta lophtaakin, ap
upo