Olen työssäoppimassa ja mikä vtuttaa?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Aurinko paistaa, sain juuri töitä, ostin eilen uudenkarhean audin ja mieli on korkealla.
Öööö. Kuka kysyi? Ap
No okei kerron nyt vaikken ole kotona vielä. Ap
Asun syrjäisemmällä seudulla jossa busseja ei todellakaan kulje läheskään yhtä usein kuin pk-seudulla. Olisin joutunut heräämään 4.30 jos olisin halunnut ehtiä bussilla. Tulin siis taksilla, ei järkevää mutta olen mukavuudenhaluinen enkä vtussakaan ala heräämään ennen viittä tämän pskatyön takia. Tänään heräsin viideltä.
No, taksin täällä päin saa milloin saa. Ei ole epätavallista joutua odottamaan puolta tuntia. Joskus taksin saa hetkessä. Ikinä ei tiedä. Olen odottanut tunninkin taksia.
No myöhästyin, koska taksia ei taas vaihteeksi saanut nopeasti. Ilmoitin tästä heti kun huomasin, että tulen myöhästymään. Tietenkin valitukset niskaan, vaikka en voinut vttuakaan asialle. En lähde ajamaan ilman korttia. Sen saan ihan pian.
Ihan mitä tahansa teen, niin aina tulee joku neuvo, että tee mieluummin näin. Huoh. Työkaverit ovat ihan ok, eivät kamalia vttu päitä. Naisia tosin kaikki, mikä vtuttaa. Haluaisin työskennellä miesten kanssa.
Pari kertaa vilkaisin taskupeiliin asiakkaiden nähden ja eiköhän siitä tullut sanomista, että täytyy peilailla piilossa.
Kysyin KIRJAIMELLISESTI 4 minuuttia ennen kotiin pääsyä, että voinko jo mennä. Tuli sanomista, että yleensä täytyy kyllä olla vuoron loppuun asti, mutta mene nyt sitten. Voi vttu. 4 MINUUTTIA!! Jos olisin seisoskellut hetkenkin toimettomana, olisin saanut päivän sadannen työtehtävän hoitaakseni enkä olisi päässyt ajallani kotiin -_-
Ihan kauhee kitisijä. Toivolla pysytkin siellä syrjäseudulla niin ei ikinä vahingossakaan törmätä työelämässä.
Tuo on ihan periaatejuttu. Hyvä, että sinua koulutetaan työelämän pelisääntöihin.
Sitten siellä on yksi työntekijä joka kohtelee minua kuin lasta ja selittää yksinkertaiset asiat juurta jaksain vaikka olen tehnyt niitä hommia. En tiedä minkä ikäiseksi hän kuvittelee minut, mutta vähän ärsyttävää paapomistamä. Hän on koko ajan tsemppaamassa minua ja se on vaivaannuttavaa, kun TIEDÄN että toisilta tulee heti perään jotain mäkätystä.
Siis myöhästyt aamulla, ja oot illalla lähdössä ennen aikojaan? :D
Eikö sitä työssäoppimispaikkaa löytynyt mistään lähempää, ettei tarvitse taksilla kulkea. Tuleehan tuo jo kalliiksikin.
Muutapa omillesi angstinen teini.
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut omillani 7 vuotta. Teini en kylläkään ole. :) Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinköhän tuo typerä kommentisi edes liittyi?
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä työssäoppimispaikkaa löytynyt mistään lähempää, ettei tarvitse taksilla kulkea. Tuleehan tuo jo kalliiksikin.
Matkaa on pari kilsaa. Ei ole sen lähempänä yhtään mitään. En asu pk-seudulla edelleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho. Miksi sitten kirjoitat kuin angstinen teini? Ja miksi olet muuttanut korpeen? Tuskin sun tuleva työpaikkasikaan siellä korvessa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho. Miksi sitten kirjoitat kuin angstinen teini? Ja miksi olet muuttanut korpeen? Tuskin sun tuleva työpaikkasikaan siellä korvessa on.
En asu korvessa. Asun syrjemmällä. Tässä yritän saada hlvetin ajokorttia, jotta voisin ajaa autoani.
Olen väsynyt ilmaiseen pskatyöhön. 4 minuuttiakin on vakava juttu, vaikka olen koko hemmetin päivän paiskinut sataa eri hommaa ja juossut hiki hatussa pitkin työpaikkaa.
Ei mikään. Aurinko paistaa, sain juuri töitä, ostin eilen uudenkarhean audin ja mieli on korkealla.