Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuri battle: ikea ektorp vs kivik, kumpi parempi?

Vierailija
22.03.2019 |

Olen ostamassa sohvia (2 kpl kolmen hengen sohvaa, lapsiperheeseen) ja koska asun kaukana en ole päässyt vielä kokeilemaan sohvia. Onko jellään täällä jompaakumpaa/molempia sohvia? Kumpi on parempi? Onko eroa kestävyydessä? Oletko tyytyväinen?
Kiitos jos jaksat vastata :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eikö kellään kumpaakaan? Nyt en usko, eikö ektorp ole oikea kansansohva. Ap

Vierailija
2/6 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sohvista kokemusta, mutta tuo Ektorp on ollut nojatuoleina. Nuo helmat rupeavat ajankanssa repsottamaan sinne tänne. Ulkonäöstä tulee pian epämääräinen ja lapsiperheessä varmaan aika pian.

Kivik on tiiviimmän näköinen paketti, ilman helmaosioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Kivik on paremman näköinen. Ei käyttökokemusta kummastakaan.

Vierailija
4/6 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahden istuttava ektorp. En pois vaihtais!! Tosi pehmeä ja ihana istua. Lapsiperheessä kätevä kun on pestävät pääliset. Toi on 4-5 vuotta ja pääliset pesty 2kertaa ja yhä kuin uudet. Ei repsota mihinkään. Toki silitän ne hyvin pesun jälkeen suoraksi ja suihkutan suoja-aineella. Ja kun sohva vielä miellyttää silmääkin, ei parempaa voisi olla.

Vierailija
5/6 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jatkokyssäri: 3hlön kivikissä on vain 2 ”palaa” eli 2 leveää istuintyynyä/selkänojaa. Onko siinä keskellä huono istua vai tippuuko kolmas istuja väliin railoon?

Näin ei varmaan ole mutta kolmen sohvassa näytti hassulle kun oli vain kaksi palaa. Ektorpissa siis kolme istuinpalaa. Ap

Vierailija
6/6 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivik on masentavan näkönen laatikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi