Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihuttamisesta ja makeanhimosta.

Vierailija
04.04.2013 |

Päästin, että nyt riittää jokapäiväinen sokerin mussuttaminen. Eli päätin muuttaa sen suhteen elämäntapaani. Jätän pois kaikki kakit, pullat, keksit ym makeat.

Muutoin ruokavalioni on omasta mielstäni kohadallaan. Normaalia kotiruokaa jossa kermat ja rasvat minimissään. Rasvana käytämme oliiviölyjä tai rypsyölyjä. Leivän päällä margariinia (sininen Keiju). Maito rasvatonta.

Vihanneksi melkein pelkästään lounaalla sen puoli lautasellista tai sitten pelkästään salaattia jossa kanaa, raejuustoa, tonnikalaa, juustoa (siis 1-2 noista). Kastikkeena oliiviöljy ja mustapippuri jos kastiketta haluan.

Mutta, mutta... millä korvaan ne pullat ym makeat kun makeanhimo iskee?  Olen todella kärttyinen jos en saa makeaa, kiipeän pitkin seiniä.

Olen tunnesyöjä, eli jos olen allapäin syön makeaa.

T. 178cm ja 86kg läski

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vie 2 viikkoa ja sun hermoja ja läheistesi hermoja. sitten pääset yli siitä himosta jos vaan et anna periksi. Ihan kamlimpaan himoon otat palan tummaa suklaata, ei muuta.

Napostele pähkinöitä tai tee itsellesi rahkaa johon käytät maitorahkaa, kermaa ja marjoja ja makeutusainetta tai steviaa..

Vierailija
2/5 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön kookoslastuja makeanhimoon. Sopii myös rahkan sekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä mennä ostamaan sitä tummaa suklaata. Makeutusaineita en voi käyttää, ei myöskään steviaa.

Ajattelin syödä rahkaa/turkkilaista jogurttia ja marjoja/hedelmiä/mehukeittoa välipalaksi. Voiskohan sinne laittaa 1tl hunajaa?

Nyt on vaan pakko jaksaa vaikka mikä olisi... mutta hermo meinaa mennä tuohon makeanhimoon.

ap

Vierailija
4/5 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni myös tuo makeanhimo on suurin syy näihin läskeihin. Kuivatut hedelmät toimii melko hyvin, jotain taateleita ei pysty syömään koko pussillista, mutta lähtee makeanhimo ihan varmasti. Ja suklaasta: älä osta sitä lempisuklaatasi, vaan mielummin jotain ei-niin-hyvää, jota tulee syötyä vain siinä pahimmassa makeanhimossa se pari palaa.

Ja huolehdi siitä, että syöt riittävästi ihan oikeaa ruokaa, ruisleipää ja kasviksia. Välillä se "naposteluhimo" on ihan oikeaa nälkää, johon parhaiten auttaa kunnon ruisleipä sen karkkipussin sijaan.

Vierailija
5/5 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tarvisi jättää pois kaikki "kunnon" makeat? Minä onnistuin laihduttamisessa vasta kun lopetin lopultakin, 10 vuoden jojoilun jälkeen, tuollaiset "minä jätän pois kaikki karkit, pullat..." jne. Aloin syödä vapautuneesti noita päivällisen jälkiruoaksi, ja aika äkkiä minusta, joka ennen kuvittelin ettei minulle koskaan olisi mahdollista syödä vaikka vain 4 palaa suklaata, tuli sellainen ettei tee enempää edes mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan