Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ituhipit

04.04.2013 |

Mitään ihmisryhmää en niin vihaa, kuin ituhippejä. Noita laiskoja elämäntapatyöttömiä, jotka polttelevat kannabista päivät pitkät eivätkä viitsi ottaa ihteään niskasta kiinni edes sen vertaa, että kouluttautuisivat tai saisivat työpaikan. He ovat silmissäni kuin rikollisia. En ymmärrä heitä. Aika monella kyllä on ihan yliopistotason koulutuskin, eivätkä silti saa mitään aikaiseksi muuta kuin naurettavaa "yhteiskuntakritiikkiä" sosiaalisessa mediassaan, jossa roikkuvat päivät pitkät.

Yhteiskunnan hilut ja tukiaiset saavat riittää. Toisten työllä kehtaavat loisia, eivät yhtään kunnioita mummojaan ja vaarejaan. Pitäkööt itse huolen itsestään, eiköshän sitten muutu ääni kellossa. Kukaan muu ei voi heitä auttaa kuin he itse - jos joskus tulevat järkiinsä. Jonkun pitää mennä sanomaan heille, että hei nyt riittää tuo pelleily.

Omasta siskonpojastani, 15w, on hyvää vauhtia tulossa tällainen säälittävä olento, ei sitä voi kuin puistella päätään katsoessa sen menoa. Poika pelaa tietokoneella päivät pitkät ja kehtaa kutsua hyviä työpaikkoja paskaduuneiksi. Ei ihme jos on vaikeuksia työllistyä. Ottaa pattiin tämä nykynuorison ylimielisyys ja asennevammaisuus.

Ei minulla muuta, halusin vain avautua. Omasta lapsestani (joka on vielä mahassa) ainakin opetan työtäpelkäämättömän, reippaan, käytännöllisen, rehdin kansalaisen. :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi