Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverisynttärit

Tuuhti
22.03.2019 |

Tyttöni täyttää 5 vuotta ja ensimmäiset kaverisynttärit ois tiedossa. Nyt olen ruvennut miettimään mikä viikonpäivä olisi paras ne pitää, onko mielipiteitä. Nyt olisin vahvasti perjantain kannalla, mutta jaksaako vanhemmat tuoda lapsiaan vielä synttäreille töiden jälkeen? Viikonloput taas yleensä rauhoitutaan perheen kesken niin kehtaanko esim lauantaina järjestää...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista viikonpäivää ja kellonaikaa ei olekaan, joka sopisi varmasti kaikille. Mä olen todennut, että useimmille sopii lauantai ja sellaiseen aikaan, että synttäreiden aikana vanhemmat voivat käydä vaikka tekemässä viikonlopun ruokaostoksensa esim klo 12-14 tai 13-15. Ei sis heti aamusta, mutta ei myöskään enää illalla.

Vierailija
2/7 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen, kutsuja pitäisi akkaa väkertämään pian 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*alkaa siis

Vierailija
4/7 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vanhemmat varmasti noista valitsevat mieluummin sen lauantain, eli itse henkilökohtaisesti järjestäisin silloin. Eihän ne synttärit vie kuin pari tuntia viikonlopusta.

Kannattaa myös laittaa kutsuun lopetusajankohta ja mieluummin hieman lyhyet kuin liian pitkät synttärit. Näin itse synttärisankarilla ja vierailla jälkeen hyvä maku synttäreistä. Liian pitkillä synttäreillä voidaan helposti jakaantua porukoihin jne. Eli synttärit voi olla vaikkapa lauantaina klo 11-13, niin eivät vie liian isoa palaa viikonlopusta eivätkä ole liian kuormittavat.

Vierailija
5/7 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin lauantaina päivällä kuin perjantai-iltana. Arki-illat on myös hankalia, kun perheissä on harrastuksia ja muita iltamenoja. Ja mieluummin puolenpäivän jälkeen, joku 13-15 on aika optimaalinen ajankohta.

Vierailija
6/7 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse haluat päästä vähemmällä, et järjestä synttäreitä arki-iltana pkoti päivän jälkeen. Levännyt lapsi on helpommin hallittavissa ja ohjailtavissa.  

Vierailija
7/7 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tosi myöhässä. :D Mutta meillä oli vähän vanhemmalla 9-vee:llä oli 3 kaveria ja 12-vuotias isoveli oli herkkuja ja sai tehdä ihan mitä haluaa. (tottakai oli sääntöjä mutta tajuatte kai.) Juhlat loppui kun kyllästyttiin osa lähti aiemmin joku lähti klo 19:00. Oli kivat juhlat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi