Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa toi ruuanlaitto tossa pullukkaohjelmassa

Vierailija
03.04.2013 |

Jätkä pilkkoo vihannekset ja kaiken muunkin leipäveitsellä :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ainoa asia, mikä huvittaa. Hämmästyttävä parisuhde, jos pullukka vaa valittaa ja sysää vastuun laihtumisestaan tai lihomisestaan toiselle. Todella ikävän oloinen ihminen.

Vierailija
2/14 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ainoa asia, mikä huvittaa. Hämmästyttävä parisuhde, jos pullukka vaa valittaa ja sysää vastuun laihtumisestaan tai lihomisestaan toiselle. Todella ikävän oloinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/14 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/14 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa toi muija. En tajuu miten tollaset saa miehen; jatkuvaa valitusta ja lyttäystä ja kitinää koko nainen. Mä en miehenä katselis tollasta naista sekuntiakaan.

Vierailija
6/14 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 21:49"]

[/quote]

Tuo on niin tavattoman yleistä. On niitä tälläkin palstalla aloituksia joissa itketään kun mies ei tue. Mä en ymmärrä mihin hittoon ne sitä tukea tarvii. Minäkin olen laihduttanut hiljattain lähes 20 kg, eikä tullut mieleenkään siihen keneltäkään tukea ruikuttaa. Itse päätän mitä syön ja olen syömättä, milloin lähden lenkille ja milloni en, enkä edes sietäisi sitä että joku ulkopuolinen siihen puuttuisi.

Vierailija
7/14 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut, mutta voisi olettaa, että ohjelmaan on taas leikattu "parhaat" eli pahimmat palat. Kuten yleensä noissa tosiTV-jutuissa. 

Vierailija
8/14 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja taas muka laihtui 16,7kg - hitto mitä valeita!

Vierailija
9/14 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 22:03"]

Joo, ja taas muka laihtui 16,7kg - hitto mitä valeita!

[/quote]

Häh siis saman verran kuin se edellinen?

Vierailija
10/14 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua oudoksutti ettei kodissa ollut ruokapöytää ja että koirat pidettiin häkeissä. Mutta oli se nainen laihtunut tosi paljon. Oli ihan eri näköinen siinä mekossaan.

Vierailija
11/14 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin epämiellyttävä nainen. Valitti ja ruikutti koko aika. Ärsyttävä. Onko tollasia naisia paljonkin?

Vierailija
12/14 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa ne koirat olivat kuvausten ajan siellä, etteivät hypi nuuskimassa persuuksia koko ajan. Ja ehkä pöytäkin oli siivottu haitolta, mistä sen tietää.

Vierailija
13/14 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankealta vaikutti niiden suhde. Mies on huippu-urheilija ja nainen on tapaamisesta kolmessa vuodessa lihonut 40 kiloa. Missään ei koskaan käydä, kun nainen ei halua eikä anna miehenkään mennä. Ihmetyttää, miksi mis suostuu moiseen? Mikä vika miehessä on???

Vierailija
14/14 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 21:49"]

[/quote]

Jep :D mulla kans kaveri joka on parisuhteensa aikana vaan paisunut ja paisunut. Koittaa jatkuvasti laihduttaa, ja syyttää aina miestään siitä ettei onnistu. Mies on siis itse oikein hyvässä kunnossa, käy salilla yms, mutta kaverini ei jaksa lähteä mukaan kun on kuulemma parempaakin tekemistä. Sitten taas jos kaverini haluis mennä vaikka uimaan eikä mies jaksa lähteä mukaan, niin se on miehen vika ettei taaskaan menty urheilemaan. Tai kun mies ostaa itselleen pienen karkkipussin niin kaverini laihis katkeaa, koska eihän hän voi syödä salaattia kun mies vaan "mässäilee" vieressä.

Kyllä saamattomilla selityksiä riittää :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi