Onko miehillä tapana valehdella naisen olevan elämänsä rakkaus?
Mietin vaan onko mua vedetty höplästä vai voiko olla totuuden siemenkin?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain ja ainoastaan jos nainen on mennyt miehen kotiin miehen avaimella katsomaan jaloutta miehen kotiin rikollisesti ilman miehen lupaa ennen mieheen tutustumista suunniteldusti. Tälläinen nainen on rikollinen ja pedofiili. Ajatelkaa että tälläinen nainen on suomessa! Onneksi todellisuus tuli televisiosta enkä anna ikinä enää mahdollisuutta.
Mitä ihmettä selität
Kuinka paljon sinulle maksettiin tuollaisesta kommentin teosta?
Suomi on rakas englannin kuningas monarkian demokraattinen puppeli.
Persu trollit alapeukuttavat. Oikeat "mestarit"
Vierailija kirjoitti:
Te ette vaan tajua: nainen on SIIHENASTISEN elämän rakkaus.
Kyseinen mies itki exänsä perään, siksi epäilen että olisi puhunut totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain ja ainoastaan jos nainen on mennyt miehen kotiin miehen avaimella katsomaan jaloutta miehen kotiin rikollisesti ilman miehen lupaa ennen mieheen tutustumista suunniteldusti. Tälläinen nainen on rikollinen ja pedofiili. Ajatelkaa että tälläinen nainen on suomessa! Onneksi todellisuus tuli televisiosta enkä anna ikinä enää mahdollisuutta.
Mitä ihmettä selität
Kuinka paljon sinulle maksettiin tuollaisesta kommentin teosta?
? 😂
Minulla ollut tasan yksi suhde, josta en ole vuosien jälkeenkään päässyt yli. Rakastin tätä naista silloin ja rakastan edelleen aivan yhtä paljon vaikka hän ei minua halunnutkaan. Ajattelen häntä päivittäin. Hän oli elämäni nainen. Valitettavasti en ollut hänen elämänsä mies.
Jos mies puhuisi aina totta harva suhde jatkuisi alkua pitemmälle...
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä.
Minä olen sanonut näin vain nykyiselle miehelleni, ja hän vain minulle.
Ai millä valheenpaljastuskoneella tiedät mitä se on muille sanonut?
Vain kristinuskonto joka antaa anteeksi varastamisen voi hyväksyä tämän massa alapeukutuksen ja tekopyhyyden jaloutta kohtaan. Ihmiskunnan maailmankaikkeuden avainta ei varastettu.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies puhuisi aina totta harva suhde jatkuisi alkua pitemmälle...
Riippuu millaiset pariutumisen markkinat päättäjät haluavat luoda kansalle. Jos opetetaan tällä mitä sinäkin toistat tarpeeksi jo niin varastelemalla ja keinottelemalla se ei ainakaan iskoistu yhteisöömme, kuten ollaan nähty. Miehillä on De Facto huonot oltavat suomessa ja naisilla ei.
Tarpeeksi kuin toistetaan jotain jollekkin/joillekkin niin et taatusti ole sitä enää ja media ja sen päättäjät osaavat tämän varsin hyvin.
Ette voi väittää Donald Trumpin vaikutusta esimerkiksi globaliiin miehisyyteen verrattuna bernie sandersiin tai hillary clintoniin että Donald Trumpin olisi heikompaa ainesta.
Miestenkin asiat paranisi suomessa jos pedofilialla varastettu jalous palautettaisiin oikealle omistajalle ja annettaisiin kunniaa sille, sen sijaan että hyväksytään varastamisen júúťalaiselle kristinuskonnolle joka hyväksyy ja maksaa palkkaa varastamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ette voi väittää Donald Trumpin vaikutusta esimerkiksi globaliiin miehisyyteen verrattuna bernie sandersiin tai hillary clintoniin että Donald Trumpin olisi heikompaa ainesta.
Älä nyt stna sotke mun keskustelua!! Pitäydytään aiheessa.
Miksi naiset eivät mene suomesta yhdysvaltoihin varastamaan jaloa c-l-i-p-p-e-r metallia Donald Trumpilta? Kerran jo kuningatar yritti ja WTC tornit tuhoutuivat, se on vaara pedofiliasta ja varastamisesta! Hienoa kuin naisilla on äidin maa mutta missä se isän maa on?
Ei se ainakaan ole suomessa ennen kuin menette amerikkaan asian tiimoilta.
Näin on ollut historian saatossa ja meillä on brexit kuningatar joka on kadottanut ihmiskunnan maailmankaikkeuden avaimen ja huono edeltävä nafta sopimus. En "kehoita" varastamaan tai yllyttää muita siihen, varsinkaan keholla, siksi puhuminen on tärkeetä ilman blaa...blaa...blaa... kuten tässä suomen sisäisessä varastamisessa.
Stop europeans killing each others!
Jaa. Ehkä se on osalla tavallaan tottakin? Jos on kova poika rakastumaan, niin se sen hetkinen partneri voi tuntua siltä, että on elämän suurin rakkaus. Illalla sitten on jo toista kohtaan sama, tuima tunne.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Ehkä se on osalla tavallaan tottakin? Jos on kova poika rakastumaan, niin se sen hetkinen partneri voi tuntua siltä, että on elämän suurin rakkaus. Illalla sitten on jo toista kohtaan sama, tuima tunne.
Näin minulle on käynyt, "eihän rakkaudesta voi koskaan puhua liikaa".
Vierailija kirjoitti:
Tälläistä voidaan myös käyttää hyväkseen rekonstruktioiden pedofilialla ja elämän kokemuksella varastamisesta, vain ja ainoastaan. Ennen kuin tutustuin ketjun kyseiseen naiseen niin hän kävi kotonani varastetulla avaimellani ilman mitään lupaa.
Te loitte draamaa. Te olette "jumala".
Mitköhän tämäkin teidän edeltävä kommentti on maksanut?
Nainenkin voi selittää ihan yhtä hyvin asiat maasta taivaisiin varastaakseen pedofilialla mieheltä kuten on käynyt varastetulla avaimella. Tämä oli kansan selķäänpúùķòťùs ja sen takiaihmiskunnan maailmankaikkeuden avain katosi.