Nainen voisitko ajatella jakaa miehesi hyvän ystävän kesken?
Jotkut parit hakevat säpinää kolmannesta pyörästä. Voisiko tuo kolmas hlö olla hyvä ystäväsi vai pitäisikö olla tuntematon uusi tuttavuus eli juuri tähän tarkoitukseen etsittynä?
Kommentit (24)
Kerron miten meni naisen ja hänen kaverin kanssa. Otettiin kolmestaan keittoja ja illalla oma muija sammui.
Juteltiin siinä sitten kahdestaan ja jutut alkoi olla aika levottomia. Mä siihen lopulta että jos saat tuon yhden suostumaan. Mentiin molemmat herättämään ja saatiin hänet hereille. Kehotti painumaan vttuun ja antavan hänen nukkua. Sanoi vielä että pankaa mutta mua ei tarvi sen jälkeen koskaan yrittää.
Ei sitten pantu ja fiiliskin suorastaan lopahti. Alettiin kaikki nukkumaan. Hetken ehti kuitenkin käydä kuvitelma kahdesta naisesta yhtäaikaa. En tiedä mitä olisin tarkalleen tehnyt mutta ainakin olisin yrittänyt. Eikä se ole pettämistä jos kolmas on molemmille yhtäaikaa mukana.
Joskus toivon että tulis joku ja veis tuon ukon kokonaan mukanaan, ei se yksinään pärjäis.
Vierailija kirjoitti:
Kerron miten meni naisen ja hänen kaverin kanssa. Otettiin kolmestaan keittoja ja illalla oma muija sammui.
Juteltiin siinä sitten kahdestaan ja jutut alkoi olla aika levottomia. Mä siihen lopulta että jos saat tuon yhden suostumaan. Mentiin molemmat herättämään ja saatiin hänet hereille. Kehotti painumaan vttuun ja antavan hänen nukkua. Sanoi vielä että pankaa mutta mua ei tarvi sen jälkeen koskaan yrittää.Ei sitten pantu ja fiiliskin suorastaan lopahti. Alettiin kaikki nukkumaan. Hetken ehti kuitenkin käydä kuvitelma kahdesta naisesta yhtäaikaa. En tiedä mitä olisin tarkalleen tehnyt mutta ainakin olisin yrittänyt. Eikä se ole pettämistä jos kolmas on molemmille yhtäaikaa mukana.
Miehen ei kyllä tarviis enää tuommosen ehdotuksenkaan jälkeen yrittää.
En voisi, mutta minulta ei ystäväni kysynyt, kun mieheni kävi hommailemassa. Sinne meni 30v ystävyys ja mies.
Mies ei kestä niin kauan että saisi tyydytettyä kaksi naista. Hyvin harva kestää.
Mun miehellä on 20 kiloa ylipainoa. Bestiksellä lähemmäs 40. Miehestä sytyn aidosti koska rakastan mutta en oikein syttyis siitä lätisevän ihran määrästä :S
En tiedä antaisinko miehen kokeilla muita, meillä on hyvä seksielämä eikä itsellä ainakaan ole halua tai tarvetta.
En. En ikinä. Siinä menisi harakoille sekä parisuhde että ystävyys.
En voisi jakaa myöskään tuntemattoman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei kestä niin kauan että saisi tyydytettyä kaksi naista. Hyvin harva kestää.
Vielä ei ole tullut sellaista naista vastaan joka saisi orgasmin vain panemalla.
Naiset ovat näemmä aika omistushaluisia.
Toki! Mulla on paljon mieskavereita. 😊
Tuttu on hotti, mutta riski.
Tuntematon on turvallisempi, noin niinkun tunteiden puolesta.
Ehkä mieluummin tuntematon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä ei ole tullut sellaista naista vastaan joka saisi orgasmin vain panemalla.
Voin kertoa että se on kuitenkin tosi monelle se juttu. Ja mitä siinä tekee sillä aikaa kun kaksi muuta panee? Ropeltaa itteään ja teeskentelee että kivaa on, sen jälkeen saa jotain sormea? Toinen sai sen panon.
Onpa itsekkäitä ja ahdasmielisiä mammoja palsta täynnä. Oikein kuvottaa moinen vanhanaikaisuus.
Mulle kävis avoin suhde. En kuitenkaan elä sellaisessa, sillä en koskaan ole tavannut miestä, jolle se sopisi. Mutta: seksi olisi kuitenkin ongelma. Mieheni ovat aina halunneet vähemmän, joten en haluaisi mitään järjestelyä, jossa saamani seksin määrä vähenisi. Kertapano olisi ok, voisin muhinoida sen naisen kanssa jos mies ei pysty.
Voisin. Rakastan miestäni yli kaiken, enkä ole epävarma omasta asemastani. Jos suhde kariutuisi siihen, ei se kovin varmalla pohjalla sitten ollutkaan.
Jos mun ystävä tulis ehdotteleen tuollaista, se ystävyys olis ehkä katkolla sen jälkeen. Miettisin, että tämäkö oli motiivis ystävyyteen kanssani?
En voi jakaa miestä kenenkään naisen kanssa.