Pitkät kasvot, otsatukka vai ei?
Tuskailen päättämättömyyttäni, auttakaa pliis! Mulla on pitkät kasvot tyyliin Liv Tyler ja haluaisin jotenkin kampauksella tasapainottaa varsinkin jykevää leukaani. Auttaisiko otsatukka siinä ja jos, niin millainen? Pitkänmallinen? Onko mitään muuta kampausta, joka tasapainottaisi kasvojen muotoa lyhyemmiksi?
Nyt minulla on siis pitkä polkka, päättyy n. solisluiden kohdalle. Ennen oli pidemmät hiukset ja nyt tuntuu, että tämä lyhyempi malli korostaa leukaani vielä enemmän...
Onko täällä muita pitkäkasvoisia? Millaiset hiukset teillä on? :)
Kommentit (25)
Oonko mä outo kun pidän pitkiä kasvoja "hevosnaamoja" kauniina?
Mä en itse niin välitä pyöreistä ja pienistä/lyhyistä kasvoista. :D
Vierailija kirjoitti:
Oonko mä outo kun pidän pitkiä kasvoja "hevosnaamoja" kauniina?
Mä en itse niin välitä pyöreistä ja pienistä/lyhyistä kasvoista. :D
Onko sulla pitkät kasvot? Yleensä ihmiset pitävät kauniina sitä, mitä itse ovat...itse voisin kyllä ilomielin antaa pari senttiä leuastani pois! :D
Mutta joo, en minäkään pidä kauhean pyöreistä poskista tai pyöreistä kasvoista ylipäätään. Jotenkin vauvamaisen näköistä. Kyllä poskipäät pitää olla!
Kannattaa myös tsekata onko sun päänahassa pyörteitä siinä kohta mistä se otsatukka kasvaa, koska jos on niin silloin se näyttää typerältä. Hiukset ei meinaa pysyä linjassa vaan jakautuu kahteen suuntaan.
T. Erehdyksen kautta oppinut
Kiitos vastauksista! Minulle on itse asiassa sanottu monta kertaa, että näytän tuolta 50 shades -näyttelijältä...taidan varata kampaamoajan ensi viikolle. :)
Ap
Suosittelen pitkäkasvoisille pitkänmallista otsatukkaa. Esim. juuri Liv Tyler - kaunis nainen, joka näyttää kuitenkin huomattavasti sopusuhtaisemmalta otsatukan kanssa kuin ilman. Korostaa myös Livin kauniita, sinisiä silmiä.