Varatut alemma keskiluokan naiset on parhaimmat :D
Olen hankkinut yliopistokoulutuksen, ja minulla on oma menestyvä yhtiö. Yhden projektin yhteydessä "pääsin" asioimaan yhden asiakkaan sihteerin kanssa. On se sitten uskomatonta miten pitkälle joidenkin kanssa pääsee käytöstavoilla, hymyillä ja kauniilla sanoilla.
Kyse on pariskunnasta, tradenainen ja amk-inssimies, ja lisäksi perheeseen kuuluu kouluikäinen lapsi. Noi koulutukset on tiettävästi hankittavissa melkein kehitysvammaisen älykkyysosa joten se voi selittää jotain.
Neljä kertaa tapasin sihteerin työn merkeissä ennenkun käytiin kahvilla. Kuudennella tapaamisella oltiin jo peiton alla, ja tapaamisella numero 7 vehdattiin paljaana kun esitin suhteellisen tuoreen sp-testituloksen. Nyt talven mittaan ollaan säännöllisen epäsäännöllisesti "vietetty" yhteistä aikaa, yleensä hotellissa ja iltapäivisin töiden jälkeen. Viimeksi nyt su-ma naikkosen piti olla sukulaisen luona vaikka todellisuudessa oli minun kanssa jälleen kerran hotellissa.
En voi kun hämmästellä miten uskomattomia riskejä nainen ottaa kun on minun kanssa, vaikka kyse ei ole kun panemisesta. Tiettyjä turvallisuuteen liittyviä juttuja meidän on vähän pakko huomioida, kuten puhelin ja prepaid-liittymä mikä on aina naisen työpaikalla. Onneksi on sentään helposti ja vaivattomasti "saatavilla". Kaikki tämä vain sen takia että olen ystävällinen, annan huomiota ja on vähän rahaa käyttää.
Kommentit (13)
Muita mielipiteitä tai kokemuksia?
Taidat olla todellinen intellektuelli. Henkisyys suorastaan loistaa sinusta.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 15:23"]
Olen hankkinut yliopistokoulutuksen, ja minulla on oma menestyvä yhtiö. Yhden projektin yhteydessä "pääsin" asioimaan yhden asiakkaan sihteerin kanssa. On se sitten uskomatonta miten pitkälle joidenkin kanssa pääsee käytöstavoilla, hymyillä ja kauniilla sanoilla.
Kyse on pariskunnasta, tradenainen ja amk-inssimies, ja lisäksi perheeseen kuuluu kouluikäinen lapsi. Noi koulutukset on tiettävästi hankittavissa melkein kehitysvammaisen älykkyysosa joten se voi selittää jotain.
Neljä kertaa tapasin sihteerin työn merkeissä ennenkun käytiin kahvilla. Kuudennella tapaamisella oltiin jo peiton alla, ja tapaamisella numero 7 vehdattiin paljaana kun esitin suhteellisen tuoreen sp-testituloksen. Nyt talven mittaan ollaan säännöllisen epäsäännöllisesti "vietetty" yhteistä aikaa, yleensä hotellissa ja iltapäivisin töiden jälkeen. Viimeksi nyt su-ma naikkosen piti olla sukulaisen luona vaikka todellisuudessa oli minun kanssa jälleen kerran hotellissa.
En voi kun hämmästellä miten uskomattomia riskejä nainen ottaa kun on minun kanssa, vaikka kyse ei ole kun panemisesta. Tiettyjä turvallisuuteen liittyviä juttuja meidän on vähän pakko huomioida, kuten puhelin ja prepaid-liittymä mikä on aina naisen työpaikalla. Onneksi on sentään helposti ja vaivattomasti "saatavilla". Kaikki tämä vain sen takia että olen ystävällinen, annan huomiota ja on vähän rahaa käyttää.
[/quote]
..hehee, siinä taas yksi jota harmittaa kun ei päässyt ammattikorkeaan.. ^_^
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 13:54"]
..hehee, siinä taas yksi jota harmittaa kun ei päässyt ammattikorkeaan.. ^_^
[/quote]
Anteeksi?
[/quote]
voihan v++++u mikä pelle olet s+++++na itellä on 2 tekniikan AMK tutkintoa allla ja enkä ole yhtään kehitys vammaista siellä nähnyt opiskelemassa.
"huom yhtään en heitä halua ala arvostaa "
mutta muutaman yliopista kaverin olen siellä nähnyt liitua heiluttamassa osaa vaika unissaan algebraata pyörittää mutta ku rukkaset lyöt kouraan ja läpsäset selkään niin rukkaset on sillä sekunnilla maassa.!
sellasta viellä että taidat vaan vehtailla siellä kotonas prinssinakkis kanssa ja unelmoida miltä tuntuntuu tulla edes parralle.!
Eli edellinen kommentti osoitti todeksi sen, että ammattikoulussa ei opeteta pilkku- tai yhdys sana sääntöjä. Reps.
Samasta asiasta olen ennekin kirjottanu,mitä vittua tuut tälle palstalle,kyttään kirjotus virheitä,sulla on päässä aika paha virhe.
mikä on alemman keskiluokan naiset,suoraa sanon yliopisto ukko,sä oot sairas,miten kehtaat kirjottaa? saatanan sika ku saisin sinut kiinni?
Korkeamman yliopistotutkinnon saaneita miehiä on kokemukseni mukaan helpointa kusta silmään. En tiedä mistä se johtuu, mutta näin on. Ei tarvii kuin vähän teeskennellä nöyrää ihailua ja puhutella maisteriksi, niin sen jälkeen saa kieputettua pikkusormen ymprärille ihan kuinka vaan. Heidät pitää vain saada tuntemaan itsensä tärkeiksi ja korvaaamattomiksi. Älyä kannattaa myös kehua.
Mahtaa ketuttaa kun vieras mies kyntää teidän naisia miten lystää ;)
ap
Aloittajalle vois sanoa vain, että googlaappa joskus narsisti. Sulla on siihen varmasti aikaa kun siellä yhtiön konttorilla vauva-palstoille kirjoittelet. Toinen, minkä voisiti tsekata on:urea gefalos. No toisaalta lukeneena miehenä toki tunnetkin ilmiöt - reppana.
Toinen yliopistokoulutettu mies, jolla kusi valuu luonnollista reittiä pois kehosta
Kusipää narsisti tai ei, mulla on trassendaalia saatavana säännöllisesti ja jos tuntuu siltä ettei halua enää niin sanoo siitä ja nainen on kun pieru saharassa. Ei takuulla jää roikkumaan.
Olen hankkinut yliopistokoulutuksen, ja minulla on oma menestyvä yhtiö.
Kyse on pariskunnasta, tradenainen ja amk-inssimies, ja lisäksi perheeseen kuuluu kouluikäinen lapsi. Noi koulutukset on tiettävästi hankittavissa melkein kehitysvammaisen älykkyysosa joten se voi selittää jotain.[/quote]
Kauheeta, mihin nyt sit kehitysvammaset laitetaan, kun amk-paikkoja vähennetään kuulemma roimasti. En mä ainakaa haluu niitä katella kaduilla lorvimassa.
Näin akateemisina kansalaisina me tiedämme, että kaikki muut ovat ali-ihmisiä. Meidän loistavan älykkyytemme vuoksi tämä maa on nyt, mikä se on. Miksi yleensä kouluttaa vajakkeja? Esimerkiksi sinä olet oiva esimerkki siitä, kuinka akateeminen ihminen pystyy järjellään hallitsemaan kyrpäänsä.