Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poika 13v haluaa pelikoneen

Vierailija
21.03.2019 |

Olen käynyt mm Gigantilla, mutta en ymmärrä mitä ne myyjät puhuu. Ainoa että hinnat 800e->
Mistä mä tiedän minkälainen pitäs olla. Poika pelaa fortnitea ja haluaa joskus ammattilaiseksi.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin neuvoa että ostat osina sen ja on halvempi ja parempi. Tosin varmasti tarvitset siihen kokoamiseen apuja :D

Vierailija
42/45 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä esim nvidia näytönohjain 1070, ja processori i5 9600. Hyvin riittää moneen menoon. Sekä emolevy jne, myös kaikki osissa ostettu itse koottu. 800 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/45 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun poika haluaa harrastaa pelaamista niin hänen olisi kyllä hyvä selvittää itse mistä palikoista harrastusväline koostuu.

Tarvitaanko 3000e kone Fortniteä varten? Ei tarvita, mutta jos hän alkaa harrastamaan pelaamista niin 3000 e uppoaa helposti ajan saatossa uusi-näytönohjain, näytön-tarvitsee-olla-isompi, kuulokkeet-menee-vaihtoon, hiiri-menee-vaihtoon, näppäimistö-menee-vaihtoon rumbassa jollei ole mitään käsitystä perusasioista. Pelitkään eivät ole ilmaisia, varsinkin jos niihin ostaa kuukausimaksullisia lisäosia.

Vierailija
44/45 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin neuvoa että ostat osina sen ja on halvempi ja parempi. Tosin varmasti tarvitset siihen kokoamiseen apuja :D

Youtubessa on videoita joissa pikkutyttökin kokoaa koneen. Se ei oikeasti ole vaikeaa.

Vierailija
45/45 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fortnite pyörii ihan ok noilla halvimmillakin pelikoneilla, mutta jos haluaa todella tykin koneen joka ei nikottele missään pelissä niin sitten pitää investoida se 2000-3000 euroa.

Ja paskat. 800 eurolla saa kelvon pelikoneen jos vaan kasaa itse.

Njaah, minun näytönohjaimeni maksoi jo yli tonnin, mutta sinä olisit varmaan kasannut senkin itse.