Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joku mies olisi yksinäinen?

Vierailija
03.04.2013 |

Onko yksinäisiä miehiä olemassa, rapajuoppoja lukuunottamatta? Tuntuu tämä ongelma koskevan lähinnä nuoria naisia.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin vai yksinäinen? Kumpaa tarkoitat,ap.

Joillekin tämä on sama asia mikä on vähintäänkin omituista.

Vierailija
62/75 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria ja vanhempia naisia myös. Etenkin vanhempia, siksi ne ovat niin katkeria

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, ettei miehellä ole mitään halua alkaa "salaryman-hommaan"Eli suomalaisittain siksi keskiluokkaiseksi perheenisäksi, rouvan ja parin muksun, OK/rivari-velan orjaksi, ne pari hassua Levin tai etelänreissua vuodessa jne.  Ja en vielä edes sanonut sitä, että pitää lähteä kaikkiin "yhdessä" valittuihin kotkotuksiin mukaan kun mieluummin olisi kotona  tai kavereiden kanssa kalassa/reissussa. Entinen pomoni oli juuri tällainen positiivinen MGTOW-tapaus. Tekniikan tohtori, urheilullinen, komea - Jason Stathamin näköinen, hyvä liksa, omaisuuttakin ihan mukavasti. Ennen kaikkea  täysi vapaus päättää mitä tekee ja milloin tekee ja kenen kanssa tekee. Vientiä  riittää naisten taholla, krantumpikin akateeminen on kuin sulaa vahaa hänen käsittelyssään. On meinaan sen verran terävä sanansäilä ja "alfa"-olemus ettei uskoisi ihan heti hepun olevan tekniikan alan huippukoulutettu. Kerran kapakkakierroksella hän  avautui sen verran että oli hänellä joskus pitkäkin juttu yhden  sairaanhoitsutypykän kanssa melkein naimisissa, mutta häntä vaan alkoi ärsyttää se kaikki paska mitä nainen tuo mukanaan omasta maailmastaan hääjärjestelyiden tiimoilta. Joten hän veti liinat kiinni viime hetkellä ja päätti olla ikipoikamies.

Että käy kateeksi. Minä, DI, en ollut tarpeeksi "koulutettu" tuollaiseen päätökseen aikanani, meinaan tässä keskiluokkaisuuden huipentumassa ei ole MITÄÄN tavoittelemisen arvoista.

Harmi vaan että sen tajuaa nyt kun on liian myöhäistä, eikä silloin kun häntäni vei järjen yli...se meinaan on naisten onni, että häntä vie tietyssä vaiheessa miestä enemmän kuin olisi suotavaa. Jos parikymppisillä kolleilla olisi tämä kokemus mikä nelikymppisellä on, niin eipä yksikään juippi menisi kimppaan naisen kanssa. Mutta ainakin voin opastaa nuorempia kundeja duunissa varomaan sitä vihoviimeistä virhettä, jos mielivät oikeasti elää tyytyväisenä loppuelämänsä...

Juuri näin,tajuaa liian myöhään kun häntä vie.Nuorempana hävisin tässä asiassa mutta nyt tajuan voittaneeni.

Vierailija
64/75 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlaisia naisia on tietysti kanssa, mutta kulttuurimme on heille paljon armollisempi.

...

On aivan kiistatonta, että nainen on oikeasti selvästi vahvempi sukupuoli, joka pärjää paremmin tilanteessa kuin tilanteessa...

Itse kirjoitit molemmat lauseet samaan viestiin. Aika hauska nähdä miten et selvästi näe yhteyttä.

Vierailija
65/75 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, ettei miehellä ole mitään halua alkaa "salaryman-hommaan"Eli suomalaisittain siksi keskiluokkaiseksi perheenisäksi, rouvan ja parin muksun, OK/rivari-velan orjaksi, ne pari hassua Levin tai etelänreissua vuodessa jne.  Ja en vielä edes sanonut sitä, että pitää lähteä kaikkiin "yhdessä" valittuihin kotkotuksiin mukaan kun mieluummin olisi kotona  tai kavereiden kanssa kalassa/reissussa. Entinen pomoni oli juuri tällainen positiivinen MGTOW-tapaus. Tekniikan tohtori, urheilullinen, komea - Jason Stathamin näköinen, hyvä liksa, omaisuuttakin ihan mukavasti. Ennen kaikkea  täysi vapaus päättää mitä tekee ja milloin tekee ja kenen kanssa tekee. Vientiä  riittää naisten taholla, krantumpikin akateeminen on kuin sulaa vahaa hänen käsittelyssään. On meinaan sen verran terävä sanansäilä ja "alfa"-olemus ettei uskoisi ihan heti hepun olevan tekniikan alan huippukoulutettu. Kerran kapakkakierroksella hän  avautui sen verran että oli hänellä joskus pitkäkin juttu yhden  sairaanhoitsutypykän kanssa melkein naimisissa, mutta häntä vaan alkoi ärsyttää se kaikki paska mitä nainen tuo mukanaan omasta maailmastaan hääjärjestelyiden tiimoilta. Joten hän veti liinat kiinni viime hetkellä ja päätti olla ikipoikamies.

Että käy kateeksi. Minä, DI, en ollut tarpeeksi "koulutettu" tuollaiseen päätökseen aikanani, meinaan tässä keskiluokkaisuuden huipentumassa ei ole MITÄÄN tavoittelemisen arvoista.

Harmi vaan että sen tajuaa nyt kun on liian myöhäistä, eikä silloin kun häntäni vei järjen yli...se meinaan on naisten onni, että häntä vie tietyssä vaiheessa miestä enemmän kuin olisi suotavaa. Jos parikymppisillä kolleilla olisi tämä kokemus mikä nelikymppisellä on, niin eipä yksikään juippi menisi kimppaan naisen kanssa. Mutta ainakin voin opastaa nuorempia kundeja duunissa varomaan sitä vihoviimeistä virhettä, jos mielivät oikeasti elää tyytyväisenä loppuelämänsä...

Ai tämä tapaus. :D Tunnistaa kirjoitustyylistä. Milloin hän esiintyy itse nuorta miestä "neuvovana" johtajana, milloin taas itse poikamiehenä. ja tämä sama teksti suurinpiirtein sanasta sanaan.

Se on täysin oikeassa.Toisin luulee vain nainen joka kuvittelee jokamiehen haaveilevan suurperheestä.On naisten etu että miehen vietti ohittaa järjen tietyssä iässä.Evoluution kannalta tietysti loogista...

Vierailija
66/75 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vielä, että Kiinassa naiset ilmoittavat usein vähimmäispituudeksi miehellä 175cm, Suomessahan se on käytännössä 180cm. Etelä-Koreassa naiset ovat vielä tiukempia pituuden suhteen. Pituus on ykkösvaltti missä tahansa maassa riippumatta siitä, mikä on kyseisen väestön keskipituus. Kuten Kiinan tapauksessa, se mukautuu keskipituuteen jossain määrin mutta merkityksetön se ei koskaan ole - koko väestön tasolla puhuttaessa.

Raha & status on avoimesti ykkösvaltti Kiinassa. On se täälläkin, mutta ei yhtä voimakkaasti, ja avoimuus puuttuu meiltä melkein kokonaan.

Vierailija
67/75 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepa mennä vaikka miesvaltaiselle alalle sivarina.

Ne muut miehet alkaa kiusata sitä sivaria

Lol, sanoisin että sellaiset alle 40v miehet ei kyllä välitä tuollaisesta paskaakaan. Ei armeijan käyminen ole enää mikään juttu varsinkaan isommissa kaupungeissa.

Vierailija
68/75 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vielä, että Kiinassa naiset ilmoittavat usein vähimmäispituudeksi miehellä 175cm, Suomessahan se on käytännössä 180cm. Etelä-Koreassa naiset ovat vielä tiukempia pituuden suhteen. Pituus on ykkösvaltti missä tahansa maassa riippumatta siitä, mikä on kyseisen väestön keskipituus. Kuten Kiinan tapauksessa, se mukautuu keskipituuteen jossain määrin mutta merkityksetön se ei koskaan ole - koko väestön tasolla puhuttaessa.

Täällä joku lassukka keksii numerot ihan omasta päästään. Kiinassa miesten keskipituus on 167 cm, naisten 159 cm. Siellä 175 cm pitkä on jo hujoppi. Minunkin mieheni on alle 170 cm, eikä se ole koskaan haitannut minua. Pituus on ykkösvaltti parinvalinnassa todella harvalle ihmiselle. 

Oletko pidempi kuin miehesi, sellaisia pareja en taida tuntea yhtään joissa nainen olisi pidempi ja muutenkin olen pistänyt merkille että mitä pidempi nainen sitä enemmän pituudella on parivalinnassa väliä.

Minä tunnen yhden, nainen on ~170cm, hoikka ja ihan nätti, mies ehkä 160cm. Mutta mies on old money.

Vierailija
69/75 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toki, 30v työssäkäyvä sinkku mies Seinäjoelta.

Vierailija
70/75 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet väärässä...

Vierailija
71/75 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän voi jäädä yksinäiseksi paljon helpommin koska ei ole äitiysjuttuja ja lasten juttuja jotka yhdistää muiden äitien kanssa

Vierailija
72/75 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehethän ne  vasta syrjäytyvätkin. Kyllä isommalla osalla miehistä menee heikoimmin kuin naisilla.

Syrjäytyneisyys ja yksinäisyys ovat kaksi täysin eri asiaa. Syrjäytneellä voi olla paljonkin kavereita.

Vierailija
73/75 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepa mennä vaikka miesvaltaiselle alalle sivarina.

Ne muut miehet alkaa kiusata sitä sivaria

Lol, sanoisin että sellaiset alle 40v miehet ei kyllä välitä tuollaisesta paskaakaan. Ei armeijan käyminen ole enää mikään juttu varsinkaan isommissa kaupungeissa.

Kaikki eivät asu isoimmissa kaupungeissa.

Monilla työpaikoilla on myös yli 40-vuotiaita, jotka määräävät marssijärjestyksen.

Vierailija
74/75 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen on paljon helpompi saada seuraa kuin miehen, itse olen hyvin yksinäinen, illat pelaan kotona ja päivät käyn töissä ja en ole lyhyt olen suht lihaksikas ja komeaksikin sanottu mutta tuntuu että olisin liian komea? Ei uskalla naiset puhuha mulle :/ enkä itse naisille.. ja tästä olen sitten masentunut ja töissä käyminenkin alkaa tuntua raskaalta

Naisen ei ole yhtään sen helpompaa saada seuraa kuin miehenkään.

Itse olen nainen, ja olen ollut yksin koko elämäni.

Vierailija
75/75 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No- mä olen vähän yksinäinen. Frendit ulkomailla, suhde kaatui. Ei somea, koska meta ja alternative.

Haluaako joku jutella?