Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku mies olisi yksinäinen?

Vierailija
03.04.2013 |

Onko yksinäisiä miehiä olemassa, rapajuoppoja lukuunottamatta? Tuntuu tämä ongelma koskevan lähinnä nuoria naisia.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo on mutta en provosoitunut, joten ei vastausta.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
22/75 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykääpä lukemassa hieman yksinäisten miesten kirjoituksia

www.ylilauta.net/hikky

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:15"]Käykääpä lukemassa hieman yksinäisten miesten kirjoituksia

www.ylilauta.net/hikky

[/quote]

Taitaa olla www.ylilauta.org/hikky

Vierailija
24/75 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiin tutustuminen ei ole kaikille helppoa. Suomi on täynnä loistavia miehiä, jotka eivät uskalla tehdä aloitetta. Älkää odottako, että joku itsevarma ääliöpeluri tulee iskemään, vaan hakekaa itse mieleisenne!

Vierailija
25/75 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 13:06"]

Miehethän ne  vasta syrjäytyvätkin. Kyllä isommalla osalla miehistä menee heikoimmin kuin naisilla.

[/quote]Hyvä vitsi

Vierailija
26/75 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 18:24"]

Ihmisiin tutustuminen ei ole kaikille helppoa. Suomi on täynnä loistavia miehiä, jotka eivät uskalla tehdä aloitetta. Älkää odottako, että joku itsevarma ääliöpeluri tulee iskemään, vaan hakekaa itse mieleisenne!

[/quote]

Niinpä...

Vierailija
27/75 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se yksinäisyys yhdistetään aina kumppanin puutteeseen?

Voihan sitä olla yksinäinen, koska ei ole kavereita jne. Minä (tosin nainen) olen yksinäinen vaikka onkin minulla onkin puoliso. Olen vain kovin ujo ja arka tutustumaan muihin, joten kavereita tai ystäviä ei pahemmin ole. Samalla tavalla se menee miehilläkin.

Vierailija
28/75 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 01:06"]

Voihan sitä olla yksinäinen, koska ei ole kavereita jne. Minä (tosin nainen) olen yksinäinen vaikka onkin minulla onkin puoliso. Olen vain kovin ujo ja arka tutustumaan muihin, joten kavereita tai ystäviä ei pahemmin ole. Samalla tavalla se menee miehilläkin.

[/quote]Miten ihmeessä tutustuit mieheen jos olet noin ujo

Vierailija
29/75 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 01:12"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 01:06"]

[/quote]Miten ihmeessä tutustuit mieheen jos olet noin ujo

[/quote]

Olemme tunteneet toisemme jo lapsina joten ei ole koskaan tarvinnut tavallaan tutustua. Se rakkaus vain sattui tulemaan kaverisuhteen tilalle jossakin vaiheessa.

Vierailija
30/75 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se aina pituudesta ole kiinni

T: 180cm 28v neitsyt "mies"

Pitäkööt ihmiset kuinka outona tahansa, mutta kyllä meitä vaan on. Paska/olematon kotikasvatus ja tunnevammasuus lienee ainakin omalla kohdalla vaikuttanut (olemattomiin) ihmissuhteisiini

Voimia

Vierailija
31/75 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

178 cm / 87 kg akateemisesti koulutettu mies. Olen naimisissa, mutta koen yksinäisyyttä. Yksinäinen työ, ei kavereita, ystäviä tms.

Vierailija
32/75 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/75 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 13:16"]

Siis yksinäisiä miehiä on tosi paljon. Mies voi jäädä yksin ihan siksi että on introvertti ja ujo, sellaista kun ei naiset pidä miehekkäänä eivätkä sellaiseen ihastu. Ja usein yksinäinen mies onkin TOSI yksinäinen, monelta puuttuu puolison lisäksi kaveritkin täysin. Kotona istuvat, jotkut pelaa koneella, jotkut juo kaljaa tylsyyteen ja yksinäisyyteen.

Mun veli on hyvä esimerkki yksinäisestä. Hän on 35 v, akateemisesti koulutettu, ihan fiksu mies. Mutta hän on myös lyhyt (167 cm) ja ujo. Ei ole koskaan löytänyt seurustelukumppania, ne kerrat kun on uskaltanut naisia lähestyä hänet on tylysti torjuttu. Enää ei edes jaksa yrittää lähestyä ketään. Pelaa sitten vaan illat tietokoneellaan kotona ja käy töissä päivät.

[/quote]

Aasiassa olisi yli sata miljoonaa naista joille veljesi kelpaisi oikein hyvin ja lyhyyskin olisi pelkästään plussaa.

41v m

Vierailija
35/75 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 10:34"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 13:16"]

Siis yksinäisiä miehiä on tosi paljon. Mies voi jäädä yksin ihan siksi että on introvertti ja ujo, sellaista kun ei naiset pidä miehekkäänä eivätkä sellaiseen ihastu. Ja usein yksinäinen mies onkin TOSI yksinäinen, monelta puuttuu puolison lisäksi kaveritkin täysin. Kotona istuvat, jotkut pelaa koneella, jotkut juo kaljaa tylsyyteen ja yksinäisyyteen.

Mun veli on hyvä esimerkki yksinäisestä. Hän on 35 v, akateemisesti koulutettu, ihan fiksu mies. Mutta hän on myös lyhyt (167 cm) ja ujo. Ei ole koskaan löytänyt seurustelukumppania, ne kerrat kun on uskaltanut naisia lähestyä hänet on tylysti torjuttu. Enää ei edes jaksa yrittää lähestyä ketään. Pelaa sitten vaan illat tietokoneellaan kotona ja käy töissä päivät.

[/quote]

Aasiassa olisi yli sata miljoonaa naista joille veljesi kelpaisi oikein hyvin ja lyhyyskin olisi pelkästään plussaa.

41v m

[/quote]

Näinköhän? Jos tarkoitat köyhiä naisia, joille pelkkä länsimainen elintaso riittää naimisiin menoon, niin sitten. Jos tarkoitat korkeakoulutettuja, niin paljon helpommin sellaisen saa sittenkin Suomesta. Tietysti jos tämä veli on luontainen kosmopoliitti, joka sukkuloi ongelmitta erilaisten kulttuurien välillä ja kykenee oppimaan vaikka kiinaa, niin sitten kannattaa lähteä etsimään sieltä laatunaista.

Vierailija
36/75 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vielä, että Kiinassa naiset ilmoittavat usein vähimmäispituudeksi miehellä 175cm, Suomessahan se on käytännössä 180cm. Etelä-Koreassa naiset ovat vielä tiukempia pituuden suhteen. Pituus on ykkösvaltti missä tahansa maassa riippumatta siitä, mikä on kyseisen väestön keskipituus. Kuten Kiinan tapauksessa, se mukautuu keskipituuteen jossain määrin mutta merkityksetön se ei koskaan ole - koko väestön tasolla puhuttaessa.

Vierailija
37/75 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 13:12"]

Kaupunkien akateemiset naiset on kasvava sinkkujoukko. Ei niille oikein kelpaa peräkammarivässykät.

[/quote]

Eikä paljon muukaan. Osalle seinä nousee pystyyn jo siinä kohdin, jos miehen koulutus on vain AMK, vaikka mies olisi ammatillisesti ja taloudellisesti naista ylemmässä asemassa. Täydellisyyden tavoittelulla on helppo maalata itsensä nurkkaan.

Vierailija
38/75 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 17:53"]

Lyhyt miehet usein syrjäytyvät ja jäävät yksin eikä siinä ole todellakaan kyse mistään elämäntapavalinnoista. Minkä sille voi jos naiset ja miehetkin halveksivat lyhyitä(esim alle 165cm) miehiä.

T:160cm 26v ikisinkkumies

[/quote]Oot kyllä liian lyhyt.

Vierailija
39/75 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa niillä juopoilla sitä seuraa juuri tuppaa olemaan. Yksinäisiä miesjuoppoja harvemmin on. Naisjuopot on mun kokemuksen mukaan lähes poikkeuksetta yksinäisiä. Esim. baarissa yksinäinen mies usein saa seuraa helposti muista miehistä, kun taas naisena yksin ollessa ei seuraa tunnu saavan.

Vierailija
40/75 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 11:12"]

Itse asiassa niillä juopoilla sitä seuraa juuri tuppaa olemaan. Yksinäisiä miesjuoppoja harvemmin on. Naisjuopot on mun kokemuksen mukaan lähes poikkeuksetta yksinäisiä. Esim. baarissa yksinäinen mies usein saa seuraa helposti muista miehistä, kun taas naisena yksin ollessa ei seuraa tunnu saavan.

[/quote]

Moniet miesjuopot eivät lopulta huonojen kokemusten vuoksi edes vaivaudu sinne baariin, vaan tissuttelevat kotonaan. Itse olen viettänyt kymmeniä viikonloppuiltoja yksin baarissa, mutta ei kukaan ole ikinä tullut juttelemaan. Enimmillään olen vaihtanut muutaman sanan jonkun kanssa juomaa tiskillä odottaessa (ennen kuin hän on poistunut omaan seurueeseensa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi