Hiki haisee välillä kissanpissalle. Liittyykö diabetekseen vai johonkin muuhun?
Kommentit (14)
Haiseeko se hiki vai esim keinokuituvaate, joka haisee kissanpissalta hien vaikutuksesta?
Itse en käytä kuin pakosta keinokuituja.
Liittyy pesemättömiin kainaloihin...
Juot liian vähän vettä ja liikaa kahvia?
Minulla haisee pissa kuin kissan pissa. Olen ihmetellyt sitä. Ei mitään tulehdus oireita, värivikoja tai liian vähän juomista. Sokerit on ollut kohollaan , mutta vähän. Pitääkö olla huolissaan? En tiennyt, että joku haju voisi olla diabetesoire.
Jos syö paljon valkosipulia, niin pissa ainakin haisee tosi voimakkaasti kissanpissalle. En sitten tiedä kuinka paljon se haisee ihon läpi.
Ihon bakteerit ja hiki muodostavat yhdessä kissanpissan hajun. Ei toki kaikilla, mutta miehelläsi näin.
Hänellä ei siis ole aina näin, useimmiten haisee ihan normaalilta miehen hieltä.
Vierailija kirjoitti:
Ihon bakteerit ja hiki muodostavat yhdessä kissanpissan hajun. Ei toki kaikilla, mutta miehelläsi näin.
Mulla haisee välillä, mut veikkaan tuoksullisia pesuaineita, keinokuituja yms. urheiluvaatteissa korostuu, jos niihin on erehtynyt vahingossa laittamaan huuhteluainetta.
Tää on ollu aina eikä oo koskaan ollu ongelmia missään terveydessä.
Työvaatteet ja urheiluvaatteet lähinnä välillä lemuaa. Ei mikään kauhean kauas leijuva haju, kun ei kukaan muu ole huomannut kuulemma. Omaan nenään haisee.
Mieheni haisee kammottavalle. Munat,kainalot ja hengitys haisee. Ei ole käyny hammaslääkärissä 20 vuoteen eikä käytä dödöä,kun ei ole miehekästä. Mitä tälläiselle haisulille voisi tehdä.
Teidän feromonit ei mätsää