Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painoindeksini 34,9. Kuinka nopeasti näkyviä muutoksia kroppaan?

Vierailija
03.04.2013 |

Eli siis kun nyt aloitan syömään kevyesti, ei sokeria, ei rasvasta, ei suolasta jne. Ja yritän liikkua päivittäin. Kuinka kauan menee että ulkopuolinen voi huomata hoikennusta? Tai kauan menee että itse huomaa vaatteissa väljennystä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma BMI oli jotain vähän päälle 33 kun aloitin oman ruokaremonttini.

Parissa kuukaudessa lähti 10kg ja siinä vaiheessa lähipiiri alkoi huomata sen. En tiedä kiinnittyykö huomio vielä varsinaisesti kiloihin, vai siihen että vanahat vaatteet alkaa roikkua päällä ja joutuu ostamaan uusia.

25kg kohdalla huomasin että vanhat puolitutut lakkasi tervehtimästä kun eivät ilmeisesti enää tunnistaneet.

Vierailija
2/9 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin isossa ihmisessä ei välttämättä 10 kiloa näy vielä missään, riippuu minkätyyppinen olet ja mistä painonpudotus alkaa näkyä. Joillain kapenee kasvot nopeastikin, toiset laihtuu tasaisesti ympäri kroppaa eikä sitä heti huomaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 10 kiloa näkyy! Päinvastoin kuin kolmonen väittää.

Niitä viimeisiä kiloja ei sitten juurikaan näe. Ihan henkistä se painaako 55 vai 59 kiloa.

Mutta sen näkee kyllä kun 30 kilosta tippuu ekat 10 kiloa. Sokeakin kaveri huomaa 20 kilon kohdalla.

Kannattaa ap ottaa kropasta mittanauhallakin tuloksia joita välillä mittaa, sillä kun lihakset saa reeniä, se lisää läskin polttoa ja tuloksia voi välillä näkyä vain mittanauhassa että laihtuu.

Itse sain todella paljon kehuja kun aikanaan laihduin 70 kilosta 55 kiloon, siinä 20 kilon kohdalla oli myös lihasmassa kasvanut ja kroppa timmiintynyt. Silloin tuntuukin kuin olisi eri kropan sisällä. Tuntee mm. lantionluut kun istuuautossa ja turvavyö ei kulje pehmusteen päältä. ;)

Tsemppiä ap!

Vierailija
4/9 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10kilossa menee noin 3kk, että sen verran se vie, että alkaa muut huomaa!

Vierailija
5/9 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laihduttaa 70 kilosta 55 kiloon, missä kohtaa on laihduttanut 20kg?

Vierailija
6/9 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehut tuli 70->55kg kohdalla, lähtöpainoa tai loppupainoa ei käsittääkseni kerrottu.

yx lukija

Vierailija
7/9 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehut tuli 70->55kg kohdalla, lähtöpainoa tai loppupainoa ei käsittääkseni kerrottu.

yx lukija

Vierailija
8/9 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä laihdutin 10 kuukaudessa 97kg-------65kiloon

Tuttavat eivät siinä vaiheessa minua tunnistaneet!!!!!!!

Kyllä 10 kilon muutoksen jo näkee.

Vierailija
9/9 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä laihdutin 10 kuukaudessa 97kg-------65kiloon

Tuttavat eivät siinä vaiheessa minua tunnistaneet!!!!!!!

Kyllä 10 kilon muutoksen jo näkee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi