miksi työttömät eivät ala kansanedustajiksi?
kansanedustajilla on isot palkkiot ja pitkä kesäloma joten miksi työttömät eivät ala edustamaan kansaa?
Kommentit (6)
Siellä on useita ehdokkaita jotka ovat työttömiä, ei muuta kuin äänestämään heitä, niin alkavat kansaa edustamaan. Esim. Martin-Éric Racine joka laittoi alkuun aktiivimallin kumoamiseksi kansalaisaloitteen on Piraattipuolueen ehdokkaana ja myös Tiina Arlin jota ei "oma puolue" huolinut listoilleen, mutta meni sitten Tähtipuolueen listalle on telkkarissa esiintynyt työtön.
Olen harkinnut vakavasti.
Tosiasia on, ettei sitä kansanedustajan vakanssia kaikille työttömille riitä, mutta kyllä sinne aina silloin tällöin joku työtönkin on päässyt.
Tiina Arlin eduskuntaan Uudeltamaalta. Ehdokas nro 3.
Hauskaa olis nähdä kun eduskunnasta laittomat potkut saanut pääsis kansanedustajaksi.
Joo sit me olllaan sielllä tyliiin "siiis minua vtuttaa suunnattomasti se että olen nyt ränkänny tättä vtun nappulaa tässsä vaik kuin kaauan ja tääällllä vaaan vttuiiillaaan".
Alkaisin heti, jos minulla olisi mahdollisia äänestäjiä. Valitettavasti pitää olla joku entinen urheilija, entinen missi tai muu tissityrkky, kitaranrämpyttäjä tms. eli ennestään tunnettu nimi päästäkseen kansanedustajaksi. Sinne on erittäin vaikeaa ellei mahdotonta päästä tuntemattomuudesta. Kampanjointiinkaan ei ole rahaa.