Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Spring House (vältä tätä paikkaa)

Vierailija
21.03.2019 |

Kohtelevat ihmisiä todella huonosti. En ole kuullut koskaan mitään hyvää tästä paikasta.
Eivät "pysty" maksamaan edes kunnon palkkoja, kun pomoille maksetaan niin korkeita palkkoja. Riistävät ihmisiä sen minkä ehtivät. Minulle sanottiin, etteivät voi maksaa kovin korkeaa palkkaa, koska he saavat rahoituksen töihin julkisista varoista.

Lisäksi lupaavat kaikenlaista, mutta totuus on aivan toista, jos heille päätyy töihin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua juoksuttivat työpaikkahaastatteluissa noin 2 kuukautta, ja totesivat sitten, että minä en osaa heidän mielestään mitään. Outoa juoksuttaa ihmisiä haastatteluissa. Eikö hellä ole muuta tekemistä? Sain kyllä töitä ilman heitäkin, mutta jäin ihmetteelmään tätä touhua. En edes itse hakenut heille, koska en uskaltanut hakea, koska maine on mikä on.

Vierailija
2/2 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua juoksuttivat työpaikkahaastatteluissa noin 2 kuukautta, ja totesivat sitten, että minä en osaa heidän mielestään mitään. Outoa juoksuttaa ihmisiä haastatteluissa. Eikö hellä ole muuta tekemistä? Sain kyllä töitä ilman heitäkin, mutta jäin ihmetteelmään tätä touhua. En edes itse hakenut heille, koska en uskaltanut hakea, koska maine on mikä on.

Yrittivät luultavasti polkea palkkaa alas. Kypsettelivät hakijaa niin, että lopulta olisi luvannut menemään heille melkein ilmaiseksi. Kiitä onnea, ettei tarvinnut heille mennä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla