Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkainen amerikkalaismies jolla rikollinentausta, ja joka on rakastunut minuun.

Vierailija
21.03.2019 |

Ollaan vuoden verran kirjoiteltu. Tavattiin somessa yhteisen harrastuksen kautta.

Hän on traumaattisista kotioloista ja päätynyt nuoruudessaan vankilaan haudan häpäisystä. Hän murtautui metamfetamiinia käytettyään hautakryptaan ja varasti sieltä luita. Tuolloin oli black metal kovasti pinnalla ja siitä kai typerä idea pälkähtänyt päähän.

Mies on nyt 46 v. Viimeisin vankilatuomio loppui vuosi sitten ja hän on nyt ehdonalaisessa. Viimeinen tuomio tuli kertomansa mukaan siitä että oli palauttanut lapsen tunnin myöhässä lapsen äidille ja äiti oli soittanut poliisin. Poliisi piti miestä vaarallisena tämän itsepuolustusharrastusten takia ja yritti lamauttaa miehen sähköllä. Mies oli saanut napattua toisen taserin johdon käteensä ja toisen johdon repi irti kehostaan. Tällöin poliisit olivat hyökänneet kimppuun ja mies sai tuomion virkavallan vastustamisesta. Siitä tuli viisi vuotta vankeutta. Nykyään mies käy töissä ja tienaa ihan hyvin. Hän kertoo katuvansa menneisyyttään kovasti ja pyrkivänsä tekemään tulevaisuudesta paremman. Tyttärelleen hän haluaa olla hyvä isä.

Mutta sitten on kuitenkin juttuja mitä vieroksun. Hän mm. kertoi että säilyttää vieläkin nuoruudessaan varastamaansa ihmisen sääriluuta. Sillä hän oli joskus parikymppisenä pelästyttänyt jonkun yhden illan hoidon ottamalla luun esiin ja kysyi saako hän työntää sitä naisen sisään. Nainen oli ollut kauhuissaan eikä pystynyt edes kieltäytymään. Mies kertoi tätä huvittuneena vaikka sanoikin katuvansa tekojaan. Samoin hän oli kerran jokunen vuosi sitten puukottanut tuttavaansa jonka tiesi hakkaavan vaimoaan. Asia sovittiin ilman poliisia, vammat ei kai olleet kovin vakavat. Sitä mies ei kadu.

Mies on ihastunut minuun tämän vuoden aikana ja lähettänyt minulle kotiin pieniä lahjoja. Vähän aikaa sitten olin poistanut facen käytöstä, ja siihen ajoittui kun exäni tuli tapaamaan lastaan meille. Mies luuli että olen estänyt hänet facessa ja laittoi mulle viestiä jossa tenttaa että jäikö ex meille yöksi ja onko meillä seks iä ilman että kerron asiasta hänelle. Ja siis todellakaan ei ole. Tämän jälkeen sanoin että haluan ottaa etäisyyttä enkä toistaiseksi olla miehen kanssa tekemisissä.

Meillä oli joskus puhetta että menisin käymään USAssa ja että tapaisimme, mutta tämä yllättävä mustasukkaisuuden purkaus yhdistettynä miehen arvaamattomaan käytökseen on saanut minut toisiin ajatuksiin. Mies pahoitteli asiaa ja sanoo että oli kuumeessa vain puhunut hölmöjä, ettei hän ole oikeasti mustasukkainen.

Koen kiusalliseksi että hän on ihastunut minuun ja lähettää jatkuvasti lahjoja. Nyt hän pyytelee anteeksi ja selittelee asioita koska pelkää etten tulekaan käymään. Miehessä on paljon hyviä puolia ja musta tuntuu että hän todella yrittää tehdä elämässä parhaansa. Hänellä on silti käyttäytymisessä sellaisia vaurioita etten ole varma pystyykö hän koskaan täydelliseen muutokseen. Lähdimme juttelemaan joskus senkin takia koska meillä molemmilla on samanlaiset taustat.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit ankeaan elämääsi...

Vierailija
2/47 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon kirjoitusasusta päätellen sopii sinulle perfect.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menit ja loysit sitten jannamiesten kuninkaan. Onnea! 

Toi saariluujuttu olisi itselle ollut jo syy blokata koko tyyppi. 

(Itseasiassa olisin luultavasti blokannut jo aikaisemmin) 

Vierailija
4/47 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli nyt lihotettu ja väritetty versio parin päivän takaisesta provoyrityksestä. Vankilakundi on nyt sitten muuttunut oikein amerikkalaiseksi, joopa joo.

Vierailija
5/47 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse!

Vierailija
6/47 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet someen mennyt hakemaan jännitystä.

Samaa kun taka-aasiasta mistä lie pohjoiseen eksynyt mustasukkaisuus juoksee ympäri kaupunkia miesasiakkaan perässä häiriköimässä, roikkuu tiiraamassa ettei vain joku toinen julistekin saa tämän miesasiakkaan huomiota enemmän.

Vierailija
7/47 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleksä joku vankila kundi kysyi kakru isältään..

Vierailija
8/47 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, anteeksi kökkö otsikko.. hutiloin ja kirjoitin väärin. Ei ole mikään provo. Mies kertoi näitä asioita pitkin vuotta. En tiennyt kaikkea alussa. Periaattessa en ole ennakkoluuloinen ja uskon että vankilassa ollut ihminen voi muuttua. Nyt on kuitenkin paljastunut näitä muita juttuja. Itselleni on tullut kuva että mies on pyrkinyt näillä shokkijutuilla hakemaan multa jotain kauhistunutta reaktiota.

Ap

Vierailija
9/47 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja MIKSI olet antanut osoitteesi hänelle? Toivo sydämestäsi, ettei ilmesty ovellesi...

Vierailija
10/47 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa.. oma vikahan tämä tietysti on. Olen ollut aina kiinnostunut lukemaan kaikesta oudosta ja kauheastakin. Psykopaatit ja muut hullut kiinnostaa ja luen paljon alan kirjallisuutta. Opiskelen asiaa liippavaa alaa myös. No, sattui nyt sitten nilkkaan.

Vierailija
11/47 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole ihan selkeä sosiopaattinarsisti? Mutta jos tykkäät sellaisista, niin silloinhan asiassa ei ole mitään ongelmaa!

Vierailija
12/47 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin osoitteen alussa kun hän halusi lähettää lahjan. Vaikutti ihan fiksulta silloin.

Ap

Vierailija
13/47 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Match made in heaven. 

Mistä minäkin löytäisin tuollaisen unelma miehen tylsän tk-lekurini tilalle? 

Vierailija
14/47 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan AP hönö

Vierailija
15/47 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin osoitteen alussa kun hän halusi lähettää lahjan. Vaikutti ihan fiksulta silloin.

Ap

Miksi annat kellekään tuntemattomalle osoitteesi? Jos kaupungilla joku pyytää osoitettasi, kun tahtoo antaa lahjan, annatko osoitteesi? Et tietenkään! 

Vaikka et tietenkään ajatellut, että hän ilmestyisi ovellesi kun asuu toisessa maassa, monet eivät anna osoitettaan netissä tapaamilleen ihmisille, ennenkuin ovat tavanneet monta kertaa. Toivo nyt, ettei ilmesty, kuulostaa nimittäin juuri tarpeeksi hullulta siihen.

Vierailija
16/47 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä se vainoaminen sitten lähti. Kuullaan AP:sta sitten jonkun ajan päästä telkkarista. 5D: Vankilakundi työnsi sääriluun peppuuni.

Vierailija
17/47 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehellä ole onneksi matkustusoikeutta. Joo, ajattelematon oli. Mun vika on se että oon liian sinisilmäinen ja haluaisin uskoa kaikista vain hyvää.

Ap

Vierailija
18/47 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehellä ole onneksi matkustusoikeutta. Joo, ajattelematon oli. Mun vika on se että oon liian sinisilmäinen ja haluaisin uskoa kaikista vain hyvää.

Ap

Äskeinen meni hyväksyntään, joten muokaan paria sanaa.

Olet taas liian sinisilmäinen, luuletko että tuo matkustuskielto estää rikollista? Luuletko, että vaikka kaikilla p a k o l a i s i l l a, jotka tulevat Suomeen, on matkustusoikeus?

Tuon voi kiertää ja rikolliset sen todellakin osaavat.

Vierailija
19/47 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tässä sitä kai maksellaan sitten oppirahoja. Ihme ettei mulle ole vielä sattunut mitään. Mun ongelma on ollut aina se etten tunnista vaaraa vaan lähden ns. soitellen sotaan.

Ap

Vierailija
20/47 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, tässä sitä kai maksellaan sitten oppirahoja. Ihme ettei mulle ole vielä sattunut mitään. Mun ongelma on ollut aina se etten tunnista vaaraa vaan lähden ns. soitellen sotaan.

Ap

Harva niin ääliö on. Todennäköisempää on, että tunnistat vaaran, mutta se kiehtoo sinua tai et välitä siitä.

Huono provo silti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi