Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenneurolla oli nahkatakkinen, rastapäinen äiti maha pystyssä ja taapero rattaissa. Vanhin lapsi riehui leikkihuoneessa kuin riivattu, eikä olisi lähtenyt lääkärin mukaan.

Vierailija
21.03.2019 |

Vahvisti käsitystäni siitä, että näiden ns erityislasten vanhemmillakin on pahoja ongelmia elämässään. Tuskin tuokaan äiti töissä käy, tehtailee vain vauvoja !
Ja minä olin siis siellä neurolla odottamassa siskoa. Siskoni pienellä pojalla on olettavasti migreeniä, asiaa tutkitaan.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku ottaa siskonsa mukaan lapsensa neurokäynnille? Valetta tämä juttu.

Vierailija
22/28 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, meidänkin lapsella on cp-vamma, varmaan tullut mun nenälävistyksestä :(((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon lapsen migreeni johtuu tädin tiukasta piposta. Ole hyvä, ilmainen dg!

24/28 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihii!

Vierailija
25/28 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono äiti, kun on taistellut lapsensa puolesta päästä tutkimuksiin tai kuntoutukseen. Eiku...

Vierailija
26/28 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sitten itse päässyt koskaan pidemmälle matkustamaan. Siellä missä minä viimeksi lomailin ,laitettiin kaikille halukkaille rastakampaus, se on niin helppo uidessa. Nahkatakki on monen köyhän haave. Kuumissa maissa se on " talvitakki". Tiedoksi myös sinulle,  monissa muissa maissa lapsia ei mitenkään yritetä pitää hiljaisina eikä paikoillaan. Siellä ihmiset helposti ahdistuu jos on hiljaista. Yksin kulkiessaan monilla on tapana laulella, se on muualla ihan normaalia. Autot myös tööttäävät kaiken aikaa. Minä suosittelen sinulla matkaa Havannaan, Kairoon ,tai Tunisiaan. Minun siskollani on etelä-maalainen aviopuoliso, eikä hän ole kovin hijainen. Minäkin olen tosi vilkas ja äänekäs. Meidän lapset ovat hyviä koulussa mutta myös vilkkaita. Koita rentoutua sinäkin.

Vierailija
27/28 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen, enemmän kuin kenenkään äidin rastoja ja nahkarotsia, sitä, että ihmiset tekevät kakaroita putkeen, vaikka jo esikoinen on vaikea seinille hyppivä adhd tms.

Minä en tekisi kyllä toista enää siinä tapauksessa.

Mutta toiset ne ei paljon jaksa miettiä, jaksavatko edes sen yhden kanssa.

Tiedoksi ketjun fiksuimmalle, ne ongelmat saattavat ilmetä vasta 5-6 v ja monet haluaa lapsensa pienillä ikäeroilla.

Tiedän työni puolesta useita kunnonihmisiä, joille on käynyt näin.

Jos sinulla on aivot, ymmärtänet että tarkoitankin naisia jotka tekevät lisää lapsia, vaikka on jo ongelma-lapsi/lapsia.ennestään.

Minä tiedän naisen, joka teki kolmannen lapsen, vaikka kahdella oli jo kaikki mahdolliset häiriöt, eikä jaksanut kahdenkaan ongelma-lapsen kanssa yksin, on tukiperheet jne. Mutta niin vaan piti siihen vielä kolmas pyöräyttää.

Toi ihminen ei ole penaalin terävin kynä, ja näitähän ikävä kyllä riittää.

Vierailija
28/28 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveet ihmiset ovat normaalisti itsevarmoja, ja jos ei ennestään suvussa ole sairaita lapsia , ei tuollaisia kannata kauheasti pohtia. Minä ja minun ystäväni ollaan otettu elämässä " kauheita" riskejä hankkimalla useita lapsia. Ei pienistä lapsista silloin vielä tiedä mitä niistä tulee. Elämähän on aina iso riski. Joistakin ihmisisistä tulee arkoja ja avuttomia tuollaisten nyhväri-tätien kasvattamana. Ei normaali lapsi istu paikoillaan penkissä laulamassa virsi 600:taa. Sullehan se olis helppoa. Sehän olis puunukke. Suomen maaseutu on ihan täynnä ahdasmielisiä omituisia , jotka menee nukkumaan klo. 21.00 Relatkaa nyt vähän ja ottakaa ne rastat. Jossain korvessa 55-vuotiaat äijät ihmettelee ettei kukaan nainen halua tulla tänne, vaikka minä olen tällaisen mökinkin rakentanut. Takahikiän mies on suurempi riski kuin pari lasta Helsingissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän