Eilen Ikeassa nähtyä
Ihmetytti kovasti: 2 naista n.8 vuotiaan lapsen kanssa ostamassa hodareita. Naiset söivät molemmat 2 hodaria ja joivat limua. Lapsi kysyi toiselta naiselta jonossa,saako tämän juomasta hörpyn. pari kertaa näinkin sitten lapsen siemasevan mukista, muttei saanut mitään syötävää!
Kommentit (11)
Naiset vaan juttelivat, kuinka hyvältä olut maistusit hodarin kanssa.
Ja vielä kaljasta puhuivat, ruokottomat huonot naiset!!!!!!!!!!!!!
silloin pitää noudattaa aika tarkkaa ruokavaliota.
Pidän lastani tarkoituksella nälässä, jotta saan syödä itse enemmän hodareita.
makkaraa, kun siinä on suolaa ja nitraatteja, ja limsa on erittäin haitallista hampaille!!!!
Mun lapsista poika on sellainen harvinaisuus, joka ei tykkää hampurilaispaikkojen ruuista. Jäätelön syö tai miniporkkanoita. Välillä ei halua edes niitä.
Koska me muut sitten tykätään välillä käydä hampurilaisella, niin sinnehän mennään. Sitten on ap kaltaisia idiootteja jotka kyttää mitä kukin syö ja saa, oikein kiva.
joten minäkin olisin voinut olla ko. tyttö aikoinaan....
Minusta ihminen on jollain tavalla vähän vinksahtanut, kun seuraa toisia ihmisiä julkisilla paikoilla ja alkaa päässään kehitellä tarinaa siitä, miksi ihmiset toimivat eri tavoin kuin ehkä itse.
Olen itse toinen noista naisista, lapsen äiti ja toinen nainen rakas sisareni! Eli provoa laitoin, näin perjantain kunniaksi! :)
Kävikö mielessä että ehkäpä se lapsi ei ollut halunnut syötävää jos sillä ei ollut nälkä?!