Onko aina ultraan uskomista,niin onko tyttö vai poika?
Ultran mukaan poika tulossa sydän syke kuitenkin 160 ja yli. Tavallisesti korkea syke tytön.
Kommentit (12)
Ainahan niitä silloin tällöin yllätyksiä syntyy
Eiköhän siinä virhemarginaalia ole mutta meille kerrottiin että poika on tulollaan ja vielä komean takatukan kanssa. Oli poika ja tuuhea tukka päässä kun syntyi. :)
Sykkeissä ei juuri ole oikeasti eroja. Pieni tilastollinen ero on. Mutta esim. itselläni on kolme lasta ja nuoremman pojan sykkeet olleet korkeimmat (just luokkaa 160), vanhemman pojan ja tytön matalammat.
Poika on kuulemma "varmempi" veikkaus, meillä molemmat on kyllä osunut kohdalleen. Niitä juttuja oon kyllä kuullut että syntyikin poika ja sit menee kaikki sisustuksesta lähtien uusiksi kun on hankittu kaapit täyteen pinkkejä ihanuuksia 😅 toisin päin en muista kuulleeni yhtään kertomusta, mutta ei se tietty tarkoita ettei niin vois käydä.
Toivotko jompaa kumpaa enemmän ap?
Vierailija kirjoitti:
Poika on kuulemma "varmempi" veikkaus, meillä molemmat on kyllä osunut kohdalleen. Niitä juttuja oon kyllä kuullut että syntyikin poika ja sit menee kaikki sisustuksesta lähtien uusiksi kun on hankittu kaapit täyteen pinkkejä ihanuuksia 😅 toisin päin en muista kuulleeni yhtään kertomusta, mutta ei se tietty tarkoita ettei niin vois käydä.
Suomessa tällä vuosituhannella? Ei kai kukaan oikeasti hörhöä väreillä noin. Sääli lapsiraukkaa, js syntyy hempeistä väreistä pitävä poika tai tummissa vressä viihtyvä tyttö.
Mutta totta on, että vielä vastasyntynyttäkin pitää tutkia tarkemmn, kumpi tämä on.
Minulle aikanaan "lupailtiin" ultran perusteella poikaa mutta tyttö syntyi, tästä toki yli 20 vuotta aikaa joten on varmaan laitteetkin siitä kehittyneet.
Viime vuosina jokusen poikana syntyneen "tyttölupauksen" olen kuullut mutta näitä joissa olisikin syntynyt yllätyksenä tyttö kun pojaksi veikattu en ole kuullut enää aikoihin... Kai näitäkin jokunen silloin tällöin on?
Hyvin paljon riippuu ultraajasta ja siitä, missä asennossa sikiö on. Minulle oli ultraaja kirjoittanut jopa papereihin kommentin "normaalit tytön sukupuolielimet" (toki olisi jättänyt varmaan tuon kirjaamatta, ellei olisi itse kysytty sukupuolta). Sama ultraaja oli tutulle esitellyt ultrakuvasta, että "tässä on sikiön kohtu ja tässä munasarjat".
Mahtaa ap toivoa tyttöä ja nyt on pettynyt, kun ei saakaan kaveria prinsessaleikkeihin. Älä huoli, voit myös pukea pojan mekkoon.
Meille sanottiin ultran perusteella, että tyttö tulossa. Iso poika sitten tuli. Aikaa 14v.
Meille esikoista odottaessa sanottiin rakenneultrassa, että tyttö olis tulossa. Myöhemmillä viikoilla näkyi kuitenkin ihan selvästi, että poikahan siellä köllöttelee. 90-luvulla tämä. Että on paremmat laitteet nykyään.
Kyllä poika on helpompi tunnistaa. Tytössä olemassa suurempi virhemarginaali, että jotain on jäänyt näkemättä.