Mies oli leikannut saunan pitkän pellavalaudeliinan neljään osaan..
..kun lähti kolmen lapsemme kanssa uimalaan. Ei ollut kuulemma muistanut että meillä on/löytänyt tavallisia yhden takapuolen laudeliinoja. Näin meillä, paljastui kun laittelin pyykkejä kuivumaan..
Kommentit (71)
Miehet ovat tyhmiä ja pahoja - ja rumiakin!
Vierailija kirjoitti:
Meillä kävi samoin :), no laitoin tyhmyyden piikkiin. Näytin netistä, mistä tilataan uusi tilalle. Uusi tuli parissa päivässä, ei mitään hätää. Lähinnä naurettiin. Tein niistä palotelluista pesun jälkeen peflettejä, vähän pieniäkö, ei minulla iso perse ole.
Ihanaa, mulla on siis kohtalotoverikin :) Joo, kyllähän nuo palaset ainakin lapsille vielä menee käyttöön. Ja tietää mieskin nyt, minkä tuliaisen saa marketista seuraavaksi tuoda..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä te keksitte näitä 😂😂😂
Tosielämä on joskus tarua ihmeellisempää :)
Ap
Tästä vois tulla Kalevauvan uus biisi.
Hieno mies sulla, oikeesti. Ja kuten huomasit, muutkin arvosti. Ratkaisukeskeinen, ei jää tuleen makaamaan, vaan hoitaa homman tavalla tai toisella.
Kummallista kun linkki oli kadonnut, missa kerrottiin etta 4(8) on taydellisyyden luku.
No tuossa se on:
Liinoja tulee liinoja menee. Täydellinen ratkaisu. Liina oli tietysti peräisin mummon kapioarkusta vai mikä se oli 😁
Seuraavan lapsen nimeksi sitten Laude-Liina!
Kyllähän meilläkin kerran rääkästiin kun äidin kutoma villasaali oli pesty nukensängynmittoihin melkein liian kuumassa.
Mies olen ja sijoitin ison summan kotimaisiin, pellavaisiin ja omasta mielestä ajattoman tyylikkäisiin laudeliinoihin. En anna muiden edes pestä ja silittää niitä etteivät mene pilalle. Hengenlähtö olisi lähellä, jos huomaisin jonkun valopään silponeen huolella valitut liinani.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttäis. Uimalassa on kertakäyttöisiä peflettejä. Mies ostais meillä uuden, sanoisin et tommonen ja tuolta.
Ostaisin naiselle vain suihkumyssyn. Ja sen saisi vetää syvälle päähänsä.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Mies olen ja sijoitin ison summan kotimaisiin, pellavaisiin ja omasta mielestä ajattoman tyylikkäisiin laudeliinoihin. En anna muiden edes pestä ja silittää niitä etteivät mene pilalle. Hengenlähtö olisi lähellä, jos huomaisin jonkun valopään silponeen huolella valitut liinani.
Heh, mä katselin liinojen nelimetrimyyntiä ja niitä olisi saanut jo ihan kohtuuhintaisesti.
Siellä lisäksi ilmoitetaan imukyky ja paksuus, ynnä muita asioita aika selkeästi.
Jos mulla olisi iso perhe, (tai pienempikin) niin tietty tilaisin. En mää nyt yksin oikein jaksa.
Ostan mielummin marketista, eikä hlevetin tulet syty, vaikka liina saunassa syttyisikin tuleen.
Sinccis
Miun ukko osti itelleen kerran 2 jäätelöä ja lapselle yhden! Onko eron paikka?
Laita se päärmäämään ne leikatut reunat, niin siistithän niistä varmaan tulee. Ja muistuta miestäsi tästä älynväläyksistä loppuelämäsi joka kerran, kun menette saunaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihana!
Ei soitellut sulle, vaan keksi itse ratkaisun.
Surkean keksikin. Miten nyt korvaa tuhot?
Vierailija kirjoitti:
Meillä kävi samoin :), no laitoin tyhmyyden piikkiin. Näytin netistä, mistä tilataan uusi tilalle. Uusi tuli parissa päivässä, ei mitään hätää. Lähinnä naurettiin. Tein niistä palotelluista pesun jälkeen peflettejä, vähän pieniäkö, ei minulla iso perse ole.
Näin vajakei.lla. Kaikki muut olisivat rankaisseet miestään tottelemattomuudesta ja väärinteosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä jos erehtyisi niin tekemään niin syttyisi maailmansota. Minun ainoa pellavainen laudeliina on minun mummoni tekemä. Kasvatti itse pellavansa, liotti ne omassa suolammessa, karttusi, kehräsi langaksi, värjäsi ja kutoi. Jos sen liinan joku tuolla tavalla pilaisi, niin... huh, ajatuskin tekee kipeää.
Mut jos se olisi vaan joku tokmannista ostettu halpa rätti niin sit ei mitään.
Eihän tuollainen aarre vaan käytössä ole?
Niitähän nimenomaan pitää käyttää, että pysyvät hyvinä, saatan.an urpo.
Miehesi osoitti luovuutta ja älykkyyttä.Muista palkita hänet keskiyön suikkarilla.
4 (8) on taydellisyyden luku.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3421564/hukassa-ollut#comment-37374950