Mies oli leikannut saunan pitkän pellavalaudeliinan neljään osaan..
..kun lähti kolmen lapsemme kanssa uimalaan. Ei ollut kuulemma muistanut että meillä on/löytänyt tavallisia yhden takapuolen laudeliinoja. Näin meillä, paljastui kun laittelin pyykkejä kuivumaan..
Kommentit (71)
Veljeni leikkeli aikoinaan äidin häämekon helmasta pari kolmiota leikkeihinsä. Jos veljellä olisi jo vaimo ja lapsia niin voisi hyvinkin olla ap:n mies :)
Mun mies oli kerran oma-alotteinen ja pyykkäsi, kun minä olin töissä. Pidän mm. koruja ja silmälaseja koneen päällä, kun ei ole tilaa muualla. Konetta käytettäessä ne siirretään muualle. Mies oli sitten laittanut kalliit silmälasini lattialle ja myöhemmin astui vahingossa niiden päälle.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli kerran oma-alotteinen ja pyykkäsi, kun minä olin töissä. Pidän mm. koruja ja silmälaseja koneen päällä, kun ei ole tilaa muualla. Konetta käytettäessä ne siirretään muualle. Mies oli sitten laittanut kalliit silmälasini lattialle ja myöhemmin astui vahingossa niiden päälle.
Mahtavia nämä oma-aloitteiset miehet :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä jos erehtyisi niin tekemään niin syttyisi maailmansota. Minun ainoa pellavainen laudeliina on minun mummoni tekemä. Kasvatti itse pellavansa, liotti ne omassa suolammessa, karttusi, kehräsi langaksi, värjäsi ja kutoi. Jos sen liinan joku tuolla tavalla pilaisi, niin... huh, ajatuskin tekee kipeää.
Mut jos se olisi vaan joku tokmannista ostettu halpa rätti niin sit ei mitään.
Sehän on kuin meitsin oluet. Minun pappa itse kasvatti ruista ja ohraa. Niitti ja selkä hiessä vaivasi lietettä. Mäskin omin käsin erotteli. Yötä päivää pani että sai oluet valmiiksi. Pappani oli vanhan ajan panomies, joka pani itse oluensa.
Kyllä panomiehetkin oli parempia entisaikaan!!Nykyajan vässykät jaksavat juuri juuri käydä oluensa itse ostamassa..
No ole iloinen, ettei hautonut äijäporukalla karvaisia arsseja sillä liinalla ja laittanut sen jälkeen pöytäliinaksi sukulaisille.
Meinaan tiedän näinkin käyneen (muttei meillä).
Itsekin laittanut jonku arvokkaan pitkän laudeliinan neljään osaan, koska pitkät liinat ovat epäkäytännöllisiä.
Ompelin päät koneella. Anopin mielestä olisi pitänyt jotain koruommeljuttua tehdä?? Eipä oo sellaiseen aikaa.
Eikä ole tilaa mitään tarpeettomia liinoja säilytellä.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi osoitti luovuutta ja älykkyyttä.Muista palkita hänet keskiyön suikkarilla.
Ja pihvillä. Ja vanukkailla. Palojen paineluun sitten säilöttyä makaroonien keitinvettä ja jauhiaislihan pesuvettä.
Heippa! Halusin tulla tänne kertomaan, että tämä tapaus sai onnellisen lopun..sain nimittäin äitienpäivälahjaksi uuden pellavalaudeliinan :D
T:ap
Vierailija kirjoitti:
No ole iloinen, ettei hautonut äijäporukalla karvaisia arsseja sillä liinalla ja laittanut sen jälkeen pöytäliinaksi sukulaisille.
Meinaan tiedän näinkin käyneen (muttei meillä).
Ruskea Talo?
Meillä minä olen se joka voisi keksiä tuollaista, ja mies motkottaisi siitä sitten. Olen kerran tehnyt itselleni verhoista hameen. Oli niin nätti kangas ja illanistujaiset tulossa.