Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin rakennekynnet 2 vkoa sitten, akryylisellaiset

Vierailija
31.03.2013 |

Nämä on jo nyt ihan järkyttävän näköiset ja huoltoon olisi aikaa vielä kaksi viikkoa. Omat kynnet ovat kasvaneet noin 3 milliä ja alkaa olemaan aika hurjan näköinen tuo raja kynnen juuressa.

Voiko tässä itse tehdä mitään? Viilailla varmaan voisi mutta millaisella viilalla? Saako näitä jotenkin itse poistettua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn n. 3 viikon välein pikahuollattamassa, vajaa tunti, jolloin vain kasvunraja täytetään ja vähän viilaillaan uuteen muotoon + kiillotus.

Jotkut antaa kasvaa liikaa ja sitten se huolto on aika iso projekti, sama kun laittais alusta asti uudet.

Kato ettei se laittaja tee liian paksuja sieltä kynsinauhan puolelta, raja näkyy liikaa.

Mutta mä sinuna viilaisin ihan varovasti rajaa ohuemmaksi, buffaisin tasaiseksi ja laittaisin kynsilakkaa. Älä viilaa omaa kynttä.

Tällä pärjää sinne huoltoon asti.

Vierailija
2/7 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 11:55"]

ei pidä itse mennä huoltamaan. normaalia, että eka kerralla ei pysy niin hyvin. myöhemmin saat kestävämmät kynnet, kun omat kyntesi tottuu aineisiin.

mulla lähti 5 kertaa uusien kynsien jälkeen ain akhden viikon päästä kynnet. Nyt pysyy ja on aina todella siistit. ota aluksi lyhyet kynnet ja valitse kunnon paikka.

[/quote]

Toisaalta jos on ollut puolikin vuotta putkeen rakennekynnet ilman taukoja, niin oma kynsi menee niin heikoksi ettei siinä enää kestä akryylikään kovin hyvin. Kynnen pitää saa välillä muutaman kuukauden lepoa tai oma kynsi on lopullisesti pilalla.

[/quote]

Tämä on kyllä ihan  höpöhöpöä. Mulla oli reilun 6v akryylit ilman mitään taukoja, sitten annoin kasvaa ulos. Ei se pinnoite vaikuta millään tavalla uuteen kasvavaan kynteen, se kasvaa ihan normaalina. Ja kunnon tekijän tekemänä se akryyli pysyy kyllä ihan ensimmäisestä laitosta, oman kynnen ei tarvitse mitenkään "tottua" pinnoitteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 11:44"]

Nämä on jo nyt ihan järkyttävän näköiset ja huoltoon olisi aikaa vielä kaksi viikkoa. Omat kynnet ovat kasvaneet noin 3 milliä ja alkaa olemaan aika hurjan näköinen tuo raja kynnen juuressa.

Voiko tässä itse tehdä mitään? Viilailla varmaan voisi mutta millaisella viilalla? Saako näitä jotenkin itse poistettua?

[/quote]

Kunnon viila. Sokos esim. Viilaat hieman sieltä tyvestä. Tasoita eroa. Sitten kirkasta päällyslakkaa päälle. Toisaalta voit viilaamalla poistaa koko massan, mutta saa olla tarkkana. Itse käytin usean vuoden akryylistä rakennettuja kynsiä ja nyt olen vuoden verran käyttänyt geelejä. Ei koskan tippejä vaan oman kynnen päälle.

Huoltoväli on minulla tilanteesta riippuen 3-5 viikkoa. Joskus saattanut mennä hieman enempi aikaa.

Siinä itse postamisessa todellakin tarkkuutta, ettet vahingoiya omaa kynttä ja ettei tule mitään  tulehdukselle alttiitta.

Vierailija
4/7 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pidä itse mennä huoltamaan. normaalia, että eka kerralla ei pysy niin hyvin. myöhemmin saat kestävämmät kynnet, kun omat kyntesi tottuu aineisiin.

mulla lähti 5 kertaa uusien kynsien jälkeen ain akhden viikon päästä kynnet. Nyt pysyy ja on aina todella siistit. ota aluksi lyhyet kynnet ja valitse kunnon paikka.

Vierailija
5/7 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eihän tuossa ap:n kynsissä mitään ongelmaa ollut? Siis että ne pysyy kyllä mutta "valitettavasti" oma kynsi kasvaa ja näkyy aina tuossa tyvessä :D

Itselläni ei mene kuin viikko rakennekynsien laitosta ja jo näkyy se raja. Itse teen niin että viilaan rakennekynnen ohuemmaksi, korjaan pikkuisen muodon ja lakkaan uudestaan. Näin teen kerran viikossa rakennekynsien kanssa koska olen pikkutarkka enkä tykkää yhtään siitä rajasta joka siihen tulee kun oma kynsi kasvaa.

Vierailija
6/7 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Toisaalta jos on ollut puolikin vuotta putkeen rakennekynnet ilman taukoja, niin oma kynsi menee niin heikoksi ettei siinä enää kestä akryylikään kovin hyvin. Kynnen pitää saa välillä muutaman kuukauden lepoa tai oma kynsi on lopullisesti pilalla.

Vierailija
7/7 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaah, just ton takia ei mulle enää koskaan rakennekynsiä. Mun kynnet kasva tosi nopeasti joten huollattaa saisi 2 vkon välein. Ei mitään järkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi