Mitä ihmettä Pekka Poudalle on tapahtunut? Kuva!
https://www.is.fi/viihde/art-2000006040393.html
Eli harmaita hiuksia jne. Näyttää jotenkin paljon vanhemmalta kuin 20 vuotta sitten. Mitä hänelle on tapahtunut?!?
Kommentit (23)
Voi ei! Onko sekin vain ihminen! :(
Oisko ne 20 vuotta muuttaneet miestä.
Näyttää 20 vuotta vanhemmalta kuin 20 vuotta sitten. Olisiko tämä se syy?
Itse kun katson itseäni peilistä, näytön edelleen tosi nuorekkaalta. Siksi olen järkyttynyt.
AP
Vierailija kirjoitti:
Itse kun katson itseäni peilistä, näytön edelleen tosi nuorekkaalta. Siksi olen järkyttynyt.
AP
Ai et vitsaillutkaan? :O
Ällistyttävää, viisikymmpinen näyttää eriltä kuin kolmekymppinen.
Onneksi naisiin ikääntyminen ei vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
AP
Valtaosalla miehistä ja joillain naisista on vastaava käsitys.
Miksiköhän sen vanhemmat on laittanu sen tollaseen paikkaan?
Jos se on alkanut hengailla Siltsun kanssa
Vierailija kirjoitti:
AP
Täh..? Nyt oli kyllä vuoden aasinsilta, humble brag ja mihinkään mitenkään liittymättömyys.
Onhan Pekka vieläkin kasvoiltaan aika poikamainen.
Pekka on ikinuorekas, niitä yhä harvemmiksi käyviä teeveenaamoja jotka ei pänni.
Vierailija kirjoitti:
AP
Tutkimuksen mukaan ihmiset pitävät omaa peilikuvaansa 5 kertaa kauniimpana mitä oikeasti ovat.
Vierailija kirjoitti:
AP
Sun peili huijaa sua. Pyydä jotain ottamaan susta valokuva, niin näet totuuden.
Voiko mies enää tuon vähempää mieheltä näyttää? Ja nyt en puhu iästä. Käyttäytyminen tuohon lisäksi... yököttää.
Täällä ihmetellän kuinka joku julkkis osoittaa ikääntymisen merkkejä :D Pekkapa ei ole tainnut lähtenyt botox-hömpötyksiin mukaan? Verratkaapa samaan aikaan aloitelleiden ankkureiden naamoja, Pekka on siihen nähden jopa hyvin säilynyt.
Jaahas, taisin langeta iltasanomien klikkihuijaukseen :( toimittaja itse avannut tämän keskustelun.
Tosiaan, niinpä tekee.