Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toni Niemisellä lähes 300 000 euron ulosottovelat: ”Kusessa ollaan!”

Vierailija
20.03.2019 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laina rahalla.

Vierailija
2/12 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä lehtijutuilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että mulla menee huonosti mutta Tonilla menee vielä huonommin

Vierailija
4/12 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ole kiinnostanut hoitaa velvollisuuksiaan vaan on varastanut veronmaksajilta ja nyt ”rehellinen yrittäjä” on tässä taas uhrina.

Vierailija
5/12 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä sitten täällä päiviteltiin Sara Siepin 4000 euron veloista, toisilla näköjään menee vielä huonommin.

Vierailija
6/12 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Minulla on juontokeikkoja, lisäksi teen työhyvinvointiluentoja”, kuka ostaa tuolta pölkkypäältä jotain luentoja? Kävikö Nieminen aikoinaan edes peruskoulua loppuun? Mitä ymmärtää ”työhyvinvoinnista”? Tuo kuulostaa lähinnä joltain hyväntekeväisyydeltä HÄNTÄ kohtaan, ”kuunnelkaa nyt sitä hetken, se tarvii rahaa”. Selän takana sitten naureskellaan kun Nieminen on häipynyt, tässä on vielä herkullista se että kyse on olympiaurheilijasta, joka on pudonnut korkealta ja kovaa.

Vierailija
7/12 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että mulla menee huonosti mutta Tonilla menee vielä huonommin

Kyllä sulla menee huonosti vaikka meniskin vähän paremmin kun Niemisellä.

Vierailija
8/12 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te haukutte ja arvostelette tätäkin ihmistä koko ajan? Mitä se on teille tehnyt?

Vierailija
9/12 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Minulla on juontokeikkoja, lisäksi teen työhyvinvointiluentoja”, kuka ostaa tuolta pölkkypäältä jotain luentoja? Kävikö Nieminen aikoinaan edes peruskoulua loppuun? Mitä ymmärtää ”työhyvinvoinnista”? Tuo kuulostaa lähinnä joltain hyväntekeväisyydeltä HÄNTÄ kohtaan, ”kuunnelkaa nyt sitä hetken, se tarvii rahaa”. Selän takana sitten naureskellaan kun Nieminen on häipynyt, tässä on vielä herkullista se että kyse on olympiaurheilijasta, joka on pudonnut korkealta ja kovaa.

Eikös täällä Nykäsen kuoleman jälkeen raivottu kun hänelle ei ollut järjestetty mitään suojatyöpaikkaa hyypyuran jälkeen?

Vierailija
10/12 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä lehtijutuilla?

JOS ON ULOSOTOSSA SE VIE PÄÄLTÄ RAHAT !!!

Vierailija
11/12 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verovelat vanhenee nykyään 5 vuodessa.

Vierailija
12/12 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että on sössinyt itse asiansa (1. avioero ja ravibisnekset ja muut) mutta miksi pitää lyödä jo selvästi kaatunutta... eiköhön hän tiedä itsekin miten huonosti menee, toivottavasti ei käy niin kuin joillekin entisille urheilijasuuruuksille että menee lopulliseen alamäkeen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi