Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi monella uskovaisella on usein leveä hymy naamallaan?

Vierailija
30.03.2013 |

Tiäättehän? Varsinkin miehillä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä. Ainakaan mun tuntemani uskovaiset ei hyhyile normaalia enempää.

Vierailija
2/15 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän sitä koko ajan olla elävä käyntikortti siitä mitä onnea ja autuutta usko Jeesukseen antaa. Uskovan elämäntehtävähän on pelastaa sieluja Jeesukselle, ja oma onnellisuus ja rauha on parhaita keinoja saada ihmiset kiinnostumaan uskosta. 

t. entinen uskovainen joka myös hymyili ja oli ylitsevuotavaisen auttavainen lähimmäisiä kohtaan 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hymyilen leveästi enkä ole uskovainen. Mutta uskoisin sen liittyvän myös siihen, että uskonnosta voi saada syvän rauhan ja seesteisyyden, turvallisuudentunteen, jolloin on helppo hymyillä. Tämä ihan näin kyökkipsykologin näkemyksenä.

Tietty se saattaa joskus olla teeskentelyäkin, vähän niin kuin se, että jehovan todistajien pitää pestä autonsa säännöllisesti, ettei heistä jää kanssaihmisille huono kuva :)

Vierailija
4/15 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs uskovainen mies kertoi mulle että pitää paikkansa että he hymyilevät usein ja että siihen on olemassa hyvä selityskin, ei kertonut mulle sitä silloin, mutta lähetti myöhemmin mulle textarin jossa toivoi että liittyisin heidän veljeskuntaan ja samalla sanoi että se hymy johtuu siitä että heillä on tapana pitää motoroitua aanustappia kaiket päivät. olin vähän vaikeena, enkä kyllä osannu sanoa muuta kuin että kiitos kun kutsui mut mukaan. olen vältellyt tuotä tyyppiä sittemmin, joskus olen nähnyt sen kaupassa ja tosiaan aina se hymy päällä, mua kyllä kuvottaa koko äijä nykyään.

Vierailija
5/15 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 17:41"]

Täytyyhän sitä koko ajan olla elävä käyntikortti siitä mitä onnea ja autuutta usko Jeesukseen antaa. Uskovan elämäntehtävähän on pelastaa sieluja Jeesukselle, ja oma onnellisuus ja rauha on parhaita keinoja saada ihmiset kiinnostumaan uskosta. 

t. entinen uskovainen joka myös hymyili ja oli ylitsevuotavaisen auttavainen lähimmäisiä kohtaan 

[/quote]

Tuota olenkin miettinyt, että onko se elävässä uskossa oleminen jatkuuvaa autuutta ja rauhaa. Kiitos selvityksestä.

Ap

Vierailija
6/15 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aanustappi :D tämä selittää paljon....

Vierailija
7/15 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on  saanut pillua

Vierailija
8/15 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on niin onnellisia uskostaan, onks se sulta pois ?

Vierailija
9/15 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu siitä, että elämässä on juttu, joka tekee elämästä tarkoituksellista. Samoin on ihmisillä, joiden elämän täyttää vaikkapa musiikki tai kirjallisuus. 

Vierailija
10/15 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks toi anaalitappi juttu siis totta

Vierailija
11/15 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyileminen on Suomessa kielletty! Täytyy olla jotain pahasti vialla, jos ei murjota tai näytä tympeältä kaiken aikaa. Ilmianna tuollaiset tyypit heti Supolle!

Vierailija
12/15 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon uskova, enkä hymyile leveästi. Olen arkisen karu ihminen, pessimistisyyteen taipuvainen. Usko ei ole minulle mitään tunnetta eikä onnenhuumaa, vaan tietoisuutta ja syvää luottamusta.

Miten minusta jotenkin tuntuu, että sellainen leveästi hymyileminen on feikkaamista tai epävarmuutta? No, oma mielipiteeni vain. Itseäni sellaiset maireasti hymyilevät ihmiset jopa ärsyttävät, kun tuntuu, että peittävät hymynsä alle jotain todellista itsestään.

Vierailija
13/15 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei 12 ja 13 sopisitte hyvin yhteen

Vierailija
14/15 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapset hymyilee kun uskovat että joulupukki on tulossa?

Vierailija
15/15 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun oma uskoni on vahvimmillaan ja "aktiivisimmillaan" hymyilen eniten. Tuntuu että olen turvassa, eikä mikään tässä maailmassa voi satuttaa minua millän tavalla. Se on hyvä tunne, ja sen tekee mieli jakaa myös muille. En ole kuitenkaan tuputtajatyyppiä, enkä julistele avoimesti mitään omia asioitani.... jokainen on oma persoonansa, eikä tosiaan kaikki uskovatkaan saarnaile julkisesti jokaiselle tutulle tai tuntemattomalle. 

Sitten joskus taas maailma niin sanotusti vie mennessään ja työstressi vetää suupieletkin alaspäin, kunnes taas muistaa mikä se kaiken pointti onkaan :) Valitettavsti tosiaan aina ei ole niin helppoa, ihmisiä tässä vain ollaan ja luottamus turvaan ja onnellisena eläminenkin vaatii joskus opettelua.