Neitsytmiehen(horosk) käytös. Auttakaahan!
Olemme molemmat 40+ ikäisiä, sinkkuja. Olemme tavanneet muutaman kerran, ja välillämme on vahvaa kemiaa. Joka päivä olemme viestitelleet ja soitelleet.
Nyt tämä herra lähti sitten Lapinlomalle (heh heh) toissapäivänä, eikä viestejä saati soittoja tule. Viimeisimmästä yhteydenotosta nyt reilu vrk. Olenko vain hätäinen vai eikö mielenkiintoa enää piisaakaan?
Itse olen avoin ja kerron helposti tunteistani. Laitoin hänelle eilen aamulla viestin lopuksi; Ikävä ;( Hän ikäänkuin ohitti tämän sanan, eikä kommentoinut siihen mitenkään. Ja jos olen laittanut esim: Olet tärkeä. Ei siihenkään ole tullut mitään vastakaikua.
Voinko näin suoralta kädeltä tulkita nyt, etten ole hänelle tärkeä? Ei noista miehistä aina oikein ota selvää:(((
Onko tämä siis neitsytmieheltä ominaista käytöstä vai yleistä välinpitämättömyyttä?
Kommentit (5)
Miten ihmeessä tähän aiheeseen liittyy miehen syntymäpäivä? Olisitko enemmän vai vähemmän huolissaan, jos joku kertoisi tuon olevan tiettyyn aikaan vuodesta syntyneiden ominaista käytöstä? Uskomatonta, miten 2010-luvulla joku vielä uskoo tuohon scheisseen...
Osta kirja "Why men love Bitches", lue ajatuksella, niin ymmärrät kuinka miesten kanssa ollaan, jos haluaa jotain pysyvää suhdetta. Eikä missään tapauksessa nyt yhtään viestiä sille miehelle.
Miehet haluu valloittaa ja olla epävarmoja siitä kelpaavatko sulle. Jos se jotain kirjoittaa älä vastaa ennenkuin 5 tunnin päästä, ja sitteki lyhyesti, sanot et on kiire ja olet just menossa jonnekin. Jos se pitää sua varmana tapauksena, se menettää kiinnostuksen.
Et jumalauta ole tosissasi tuon horskarijutun suhteen?! T. Nainen (vaaka)
miksi mies on reissussa? viettääköhän aikaa ystäviensä kanssa vai onko tarkoitus että viestittelee sun kanssa koko ajan? minua kävisi tuollainen kyylääminen ahdistamaan aika nopeasti...toista ei voi omistaa vaikka miten tykkää...