Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tulossa helsinkiin tapaamaan nettituttua, mutta

Vierailija
30.03.2013 |

mies ei tule minua asemalle vastaan :( Pelottaa miten löydän perille, kun en oo pääkaupunkiseudulla liiemmin liikkunut. Pyysi vielä tuomaan olutta tullessani, joten kauppakin pitäisi löytää. Onkohan tää koko reissu virhe?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaapa erikoiselta, ettei voi tulla vastaan eikä itse hae edes kaljaansa...olisin kyllä jo luopunut ajatuksesta...

Vierailija
2/28 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On virhe. Tai no, ainakaan mikään herrasmies ei ole kyseessä. Siihen vielä tuo olutpyyntö päälle, niin en tajua miksi edes vaivaudut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pahalta kuulostaa, ikävä kyllä! :(

Vierailija
4/28 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessa yritin perua matkaa, mutta mies ehdottomasti haluaa minut käymään. Sanoi, etten voi noin vain perua, kun olen luvannut. ap

Vierailija
5/28 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes vaivautuisi lähtemään, jos olisin sinä.

Vierailija
6/28 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä todellakaan lähde tollasen pellen luokse.

Vierailija
7/28 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 16:34"]

Puhelimessa yritin perua matkaa, mutta mies ehdottomasti haluaa minut käymään. Sanoi, etten voi noin vain perua, kun olen luvannut. ap

[/quote]

No tottakai voit perua.

Vierailija
8/28 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ei halua, että naama tallentuu turvakameraan.

Vierailija
9/28 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda!!!!

Vierailija
10/28 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää. Missä päin Helsinkiä tuttusi asuu? Eli pitääkö sun käyttää metroa, bussia vai ratikkaa, ja mistä meinaat oluet ostaa? Missä pussinperällä se mies asuu, jos ei itse käy lähikaupassaan?  Varmaan maksattaakin ne oluet sulla, eli ei kuulosta houkuttelevalta ;)

Vierailija
11/28 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, kyllä tossa herää ajatukset että mitäs helv...
Toivottavasti perut - jos et niin toivottavasti selviät hengissä eikä ole mikään hämärä tyyppi

Vierailija
12/28 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljaa saat ihan aseman lähettyviltä kyllä ostettu kioskeista tai on siinä lähellä aina auki olevia ruokakauppojakin. Taksilla pääset vähimmällä stressillä perille osoitteeseen, julkisilla on vähän työläämpää jos ei ole seudulla kulkenut yhtään niillä. 

Samaa kyllä meinaan kuin nämä muut että toivottavasti tunnet jo vähän paremmin tän miehen, meinaan ensivaikutelma sun kertomasta on, että se on joku juoppo joka on jo tähän aikaan niin kännissä ettei humalatilansa takia pääse ostamaan itselleen lisää kaljaa eikä asemalle vastaan. Eihän se välttämättä ole näin, mutta kyllä minä vähän tuota epäilisin jos oikeasti en olisi jo pidempään tyypin kanssa viestitellyt. Kai olet tänään sille soittanut edes että tiedät että vaikuttaa selväpäiseltä?

Vierailija
13/28 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljaa saat ihan aseman lähettyviltä kyllä ostettu kioskeista tai on siinä lähellä aina auki olevia ruokakauppojakin. Taksilla pääset vähimmällä stressillä perille osoitteeseen, julkisilla on vähän työläämpää jos ei ole seudulla kulkenut yhtään niillä. 

Samaa kyllä meinaan kuin nämä muut että toivottavasti tunnet jo vähän paremmin tän miehen, meinaan ensivaikutelma sun kertomasta on, että se on joku juoppo joka on jo tähän aikaan niin kännissä ettei humalatilansa takia pääse ostamaan itselleen lisää kaljaa eikä asemalle vastaan. Eihän se välttämättä ole näin, mutta kyllä minä vähän tuota epäilisin jos oikeasti en olisi jo pidempään tyypin kanssa viestitellyt. Kai olet tänään sille soittanut edes että tiedät että vaikuttaa selväpäiseltä?

Vierailija
14/28 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useampi vuosi siitä, kun oon deittaillut ketään, siksi en tiedä miten näiden juttujen pitäisi mennä. Netin kautta tapasin yhden toisenkin, joka asuu samalla paikkakunnalla, hän vaikuttaa kivalta, tosin aika ujo tapaus. Ja sitten on tämä helsingissä asuva. Mutta edellisen puhelinkeskustelun jälkeen jäi vähän ontto fiilis, kun ei edes viitsi tulla vastaan. Pitäiskö vaan luottaa omaan fiilikseen ja jättää menemättä? ap

Vierailija
15/28 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono provo, suruhymiö paljasti

Vierailija
16/28 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa samanlaiselta helmeltä kuin eräs.. 

Ekat treffit oli sovittu, edellisenä päivänä mies yhtäkkiä joutuikin sairaalaan. Alkoi parin viikon epämääräinen seikkailu, jossa mies oli milloin kuoleman kielissä teholla ja milloin pyrkimässä kotiin. Kielsi ehdottomasti menemästä tapaamaan, sanoi että jos tämä nainen ilmestyy paikalle, ei kuule hänestä enää ikinä mitään. Välillä tekstaili ja soitteli, välillä piti parin päivän hiljaisuutta eikä edes avannut puhelintaan. Lopulta kun pääsi kotiin, ei tapaamiset onnistuneet siltikään. Milloin miehen lähettämät viestit eivät ikinä saapuneet perille, milloin tuli aikatauluongelmia jne. Kaupanpäälle jatkuvaa syyllistämistä ja uhittelua ja emotionaalista kiristämistä. 

Onneksi lopulta tajusin ettei treffejä tule ikinä, ja pyristelin miehestä irti. Silti senkin jälkeen vielä lähetteli viestejä, yritti maanitella mua takaisin, kertoi miten on rakastunut muhun ja jos en vastaa, tekee jotain itselleen jne. Lopulta vaihdoin puhelinnumeron salaiseksi ja pääsin tyypistä eroon. 

Vierailija
17/28 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäisprovo ;-)

[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 16:39"]

huono provo, suruhymiö paljasti

[/quote]

Vierailija
18/28 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omastakin mielestä mun elämä vaikuttaa provolta, ei paljon naurata. Ehkä teille muille on sitten selvää, miten pitää toimia, mutta minulle ei. Onko kaikki tosiaan sitä mieltä, ettei kannata lähteä? ap

Vierailija
19/28 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 16:48"]

Omastakin mielestä mun elämä vaikuttaa provolta, ei paljon naurata. Ehkä teille muille on sitten selvää, miten pitää toimia, mutta minulle ei. Onko kaikki tosiaan sitä mieltä, ettei kannata lähteä? ap

[/quote]No jos joudut tekemään pitkän (ja kalliin) matkan, et ole koskaan tavannut miestä ja menet sokkona hänen kämpilleen kaljakeissin kanssa niin... ei kannata.

Vierailija
20/28 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lähditkö vai et?