Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ameriikka on laaduton matkakohde

Vierailija
30.03.2013 |

Kyllä se on jämpti niin.

Suomi, tuo maailman paras, laadukkain, hienoin kolmen A:n maa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin on. Jos laatua kaipaa, tuskinpa kukaan Amerikkaan lähtee. Ihmiset ovat suvaitsemattomia tyhjännaurajia tai vähäjärkisiä hihhuleita, ruoka tappavan epäterveellistä, historiallisia nähtävyyksiä ei ole, etäisyydet älyttömän pitkiä. No thanks.

Vierailija
2/5 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion pitäisi maksaa jokaiselle vuodessa kaksi all inclusive-lomaa Thaimaaseen. Se on sentään laatukohde. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valtion? Miksei ihminen itse voi maksaa? En ole käynyt Thaimaaseessa, onko se laatukohde?

Vierailija
4/5 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 16:04"]

Miksi valtion? Miksei ihminen itse voi maksaa? En ole käynyt Thaimaaseessa, onko se laatukohde?

[/quote]

Thaikku on wannabe-porvareiden "leikisti" ökyilijöiden ykkösmesta. Ei sinne oikeasti halua kukaan.

Vierailija
5/5 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 14:19"]

Kyllä näin on. Jos laatua kaipaa, tuskinpa kukaan Amerikkaan lähtee. Ihmiset ovat suvaitsemattomia tyhjännaurajia tai vähäjärkisiä hihhuleita, ruoka tappavan epäterveellistä, historiallisia nähtävyyksiä ei ole, etäisyydet älyttömän pitkiä. No thanks.

[/quote]

olen aivan samaa mieltä, me ollaan matkusteltu mm pohjoiskoreassa ja tutustuttu siellä mielenkiintoisiin ihmisiin työleireillä, majotus on askeettinen mutta riittävä, ja paino putoaa vähintää 5kg/viikko ruokailun laadukkuuden ansiosta, siellä ihmiset on aitoja ja rehellisiä, kukaan ei sano pahaa sanaa johtajastaan, he myös tykkäävät ylistää johtajaansa, 3 kertaa päivässä hienoin seremonioin, ihailen tuollaista perinteiden vaalimista.

kerran olin amerikassa ja tutustuimme kalliovuorten luontoon,  grand kanjoniin, yellow stonen kansallispuistoon, asuimme 5 tähden hotelleissa, missä oli inhottavan steriilin puhdasta ja ruokaa oli liikaa ja se oli aivan liian herkullista, lihosimme matkalla, ihmiset oli todella ärsyttävän ystävällisiä ja teennäisen auttavia. mulle jäi paha maku koko matkasta enkä enään halua sinne ikinä.