Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näpytteletkö koskaan kännykkääsi/tabletteasi imagosyistä?

Vierailija
30.03.2013 |

Eli siis puhtaasti ulkokuvallisista imagosyistä näyttääksesi edistyksellisemmiltä tai menestyneemmältä, vaikka mitään erityistä tarvetta tarkistaa sähköpostia yms. ei juuri sillä hetkellä olisikaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ylimääräinen kännykän näpyttely liittyy mulla tilanteisiin, joissa en halua tulla jututetuksi, tai haluan muuten vaan hävitä "muiden olemattomiin". Monesti esim. jos kävelen kaupungilla ja vastaan tulee joku nimmareita keräävä tyyppi, otan kännykän käteen ja teeskentelen kiireistä. Lapsellista? Kyllä. Aionko lopettaa? En.

Vierailija
2/8 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaikka on minusta kiva tutkailla uutta tekniikka ja mieluiten sen teen salassa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule mieleen ainuttakaan sellaista "imagoa", jota haluaisin edustaa ja johon kuuluisi minkään teknisen vehkeen näpyttely julkisella paikalla tai toisten läsnäollessa.

Eikös parhailla "imagoilla" ole sihteeri sitä varten, että tarkistaa sähköpostiviestit ja erikseen omat toimittajat sosiaaliseen mediaan?

Vierailija
4/8 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mä olen niin paljon ihan huviksenikin netissä, ettei tarvii teeskennellä.

Vierailija
5/8 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? No en todellakaan.

Vierailija
6/8 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällasella viiskymppisellä matamilla ei taida mitään sen kummpaa imagoa olla, että sitä tarvitsis tai voiskaan millään näpyttelyillä nostatella.

Vierailija
7/8 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sanoisi että imagosyistä vaan siksi etä " kaikki muutkin" esim. hotellin aamupalalla jos olen yksin tai lentokentillä odotellessa. Se on sellaista ajantappamista, en tehdäkseni kehenkään vaikutusta

Vierailija
8/8 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! En tosin kännykkää, mutta teen mielelläni läppärillä "töitä" kahviloissa. Näyttää hyvältä.