Näpytteletkö koskaan kännykkääsi/tabletteasi imagosyistä?
Eli siis puhtaasti ulkokuvallisista imagosyistä näyttääksesi edistyksellisemmiltä tai menestyneemmältä, vaikka mitään erityistä tarvetta tarkistaa sähköpostia yms. ei juuri sillä hetkellä olisikaan?
Kommentit (8)
En, vaikka on minusta kiva tutkailla uutta tekniikka ja mieluiten sen teen salassa. :)
Eipä tule mieleen ainuttakaan sellaista "imagoa", jota haluaisin edustaa ja johon kuuluisi minkään teknisen vehkeen näpyttely julkisella paikalla tai toisten läsnäollessa.
Eikös parhailla "imagoilla" ole sihteeri sitä varten, että tarkistaa sähköpostiviestit ja erikseen omat toimittajat sosiaaliseen mediaan?
En. Mä olen niin paljon ihan huviksenikin netissä, ettei tarvii teeskennellä.
No tällasella viiskymppisellä matamilla ei taida mitään sen kummpaa imagoa olla, että sitä tarvitsis tai voiskaan millään näpyttelyillä nostatella.
En nyt sanoisi että imagosyistä vaan siksi etä " kaikki muutkin" esim. hotellin aamupalalla jos olen yksin tai lentokentillä odotellessa. Se on sellaista ajantappamista, en tehdäkseni kehenkään vaikutusta
Joo! En tosin kännykkää, mutta teen mielelläni läppärillä "töitä" kahviloissa. Näyttää hyvältä.
En. Ylimääräinen kännykän näpyttely liittyy mulla tilanteisiin, joissa en halua tulla jututetuksi, tai haluan muuten vaan hävitä "muiden olemattomiin". Monesti esim. jos kävelen kaupungilla ja vastaan tulee joku nimmareita keräävä tyyppi, otan kännykän käteen ja teeskentelen kiireistä. Lapsellista? Kyllä. Aionko lopettaa? En.