Narsistini jaksoi kukoistaa vain hetken,
vaikka huomioin ja ravitsin sitä kaikin keinoin. Valoa ja kosteutta ja verbaalista huomiointia piti olla riittävästi, mutta silti alkoi ilmaantua nuokkumista ja väsymistä. En siis ole riittävän hyvä vieläkään. Tämä ei ollut ensimmäinen kerta, kun törmään vastaavaan. Ehkä on aiheellista vaihtaa lajia tai muuttaa omaa suhtautumistapaani.
Kommentit (8)
Minun tuppaani taas kukoistaa! En ole sitä leikellyt enkä muutenkaan tehnyt muuta kuin kastellut säännöllisesti. Varsin helppohoitoinen laji.
meillä asuu rattopoika ja on muuten hyvässä kunnossa kun saa niin hyviä hoitoja :)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 13:47"]
meillä asuu rattopoika ja on muuten hyvässä kunnossa kun saa niin hyviä hoitoja :)
[/quote]
Oon kanssa miettinyt sellaista Etelä-Amerikassa viljeltyä latinomallia. Maksoitko paljon omastasi?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 14:05"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 13:47"]
[/quote]
Ei tarvinnu maksaa, kaverilla oli ylimääräisiä. Kannattaa kysellä tutuilta, pääsee halvemmalla jos saa joltain.
Oon kanssa miettinyt sellaista Etelä-Amerikassa viljeltyä latinomallia. Maksoitko paljon omastasi?
[/quote]
Sellaisia ne narsistit ovat. Kokeile psykopaattia ensi kerralla. Niitä ei kuulemma paljon tarvitse ravita.
Minä vaihdoin narsistin punapuuhun. Pysyvästi hieno yksilö.
Mä ostin sellaisen muodikkaan timanttiananaan. On tosi kestävä vaikka näyttääkin vähän miehen etupyllyltä.