Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytär näkee ennenunia

Vierailija
30.03.2013 |

Tyttäreni on muutaman kerran nähnyt unta, jossa sukulainen on tullut hyvästelemään häntä. Parin päivän kuluttua unessa ollut henkilö kuoli äkisti.

Onko teillä muillakin tällaista "kykyä"? Pelottaako se teitä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin lapsena lähes joka yö. Useimmiten olivat jotain aivan arkista, esim. Mitä päiväkodissa/koulussa tapahtui seuraavana päivänä. Unet alkoivat vähetä pikkuhiljaa siinä murrosiän alussa ja nyt 21v näen enneunia enkä kerran kahdessa kuussa ja ne ovat niitä arkisia

Vierailija
2/7 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 10:58"]

Tyttäreni on muutaman kerran nähnyt unta, jossa sukulainen on tullut hyvästelemään häntä. Parin päivän kuluttua unessa ollut henkilö kuoli äkisti.

Onko teillä muillakin tällaista "kykyä"? Pelottaako se teitä?

[/quote]

Hohhoijaa,.. taas näitä.Säälittää enemmän tytön puolesta. Täysin hyödytön "kyky" , eri asia jos näkis sellasia unia joista ois hyötyäkin, jos vaikka vois estää tulevan onnettomuuden tms. Tällasia näkijöitä vaan taitaa aika harvassa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin nuorena enneunia myös. Samoin pelastuin siltä Myyrmäen kauppakeskuksen räjähdykseltä, koska minulle tuli epämääräinen tunne siitä että jotain on pielessä; jätin menemättä bussin kyytiin vaikka piti mennä shoppailemaan. Eihän näitä kukaan usko, mutta ihan sama minulle, tiedän mitä olen kokenut.

Koiramme sairastui ollessani lomalla 600km päässä kotoa ja kuolemaa edeltävänä yönä en saanut unta (en tiennyt koiran tilasta). Oli paha olo ja kello näytti pysähtyneen. Huoneessa oli (mukamas) sumuista, yhtäkkiä ovi aukesi ja sisään tuli koiran muotoinen henkiolento. Se käväisi luonani ja lähti, sitten sain nukahdettua. Aamulla tiesin, että koira kuolee, ja illalla kuolikin.

Vierailija
4/7 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään enneunia ei ole olemassa. On vain ihan tavallisia unia, yhteensattumia ja nähtyjen unien enemmän tai vähemmän väärin muistamisia kun jotain poikkeuksellista on itselle tai lähipiirille sattunut.

Te luonnonlakien uusiksi kirjoittajat olette yhtä huvittavia kuin uskovaiset -pimeisiin juttuihinne ei ikinä kyllästy, jatkakaa! :)

Vierailija
5/7 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 12:35"]

Mitään enneunia ei ole olemassa. On vain ihan tavallisia unia, yhteensattumia ja nähtyjen unien enemmän tai vähemmän väärin muistamisia kun jotain poikkeuksellista on itselle tai lähipiirille sattunut.

Te luonnonlakien uusiksi kirjoittajat olette yhtä huvittavia kuin uskovaiset -pimeisiin juttuihinne ei ikinä kyllästy, jatkakaa! :)

[/quote]

Joo, kyllä ihan väkisin tulee ivallinen hymynvirne naamalle kun lukee näitä "enne"unien näkijöiden sepustuksia. Mutta toki maailmaan mahtuu kaikenlaista pelleä.

Vierailija
6/7 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 12:33"]

Minä näin nuorena enneunia myös. Samoin pelastuin siltä Myyrmäen kauppakeskuksen räjähdykseltä, koska minulle tuli epämääräinen tunne siitä että jotain on pielessä; jätin menemättä bussin kyytiin vaikka piti mennä shoppailemaan. Eihän näitä kukaan usko, mutta ihan sama minulle, tiedän mitä olen kokenut.

Koiramme sairastui ollessani lomalla 600km päässä kotoa ja kuolemaa edeltävänä yönä en saanut unta (en tiennyt koiran tilasta). Oli paha olo ja kello näytti pysähtyneen. Huoneessa oli (mukamas) sumuista, yhtäkkiä ovi aukesi ja sisään tuli koiran muotoinen henkiolento. Se käväisi luonani ja lähti, sitten sain nukahdettua. Aamulla tiesin, että koira kuolee, ja illalla kuolikin.

[/quote]

Ja minä näin unessa kun lentävä lehmä tuli kertomaan oikeat lottonumerot, olivat tosin edellisen viikon kierrokselta jääneet alitajuntaan, uskokaa tai älkää :D :D

Vierailija
7/7 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut sellainen kyky. Toisinaan myös aavistan asioita ihan hereillä. Mieheni kerran pilkkasi minua, kun sanoin edellä ajavasta rekasta, että ole varovainen, se menee ojaan kohta, että mitä sinä akka horiset, ihan vakaasti se kulkee eikä mene edes liian lujaa. Ehkä kilometrin päästä rekka meni ojaan. Samoin kun isäni kuoli ollessani 13, minulle tuli yhtäkkiä vahva tunne, että on mentävä kotiin, että isä täytyy hyvästellä. Hänellä oli syöpä, mutta kuolemaa ei odotettu ihan niin pian. Mutta isä kuoli tosiaan samana iltana, ehdin vielä nähdä hänet elossa. Ja isoisäni kuoleman näin niin että unessa huoneessani oli musta hahmo, josta minä kysyin, että minuako sinä olet tullut hakemaan. Se sanoi että en vielä, isäsi isää haen, mutta muista että myös sinun vuorosi tulee... 

On näitä muitakin... Esim. kerran manailtiin työkaverin kanssa pottumaista pomoa ja työpaikkaa, kun mulle yhtäkkiä tuli hyvin poissaoleva olo, ja olin itse edes tiedostamatta sanonut oudolla äänellä, että tiedä vaikka se PALAISI koko firma. Sitten havahduin ja pahoittelin että taidan olla nukkunut liian vähän, taisin nähdä unta hereillä. Se firma vaan paloi seuraavana yönä. Ja aika usein mulla on tullut tunne joko välttää jotain paikkaa tai tapaamista tai toisaalta etsiytyä jonnekin tiettyyn paikkaan, ilman mitään erityistä järjellä ymmärrettävää syytä. Ja yleensä näistä on seurannut jotain minkä olen myöhemmin ymmärtänyt. 

Minua nämä tapahtumat hämmästyttää koska olen agnostikko enkä oikein tiedä mitä ajattelisin koko henkimaailmasta tai moisista asioista. Silti olen kokenut itse niin paljon erilaisia intuitioita, että minun on mahdoton sanoa että pitäisin todennäköisenä että ne kaikki on sattumia. Ehkäpä aika on jonkinlainen harha, jonka rajat mieli voi joskus ylittää niin että näkee menneeseen tai tulevaan.