Naapuri kantaa jätesäkkejä roskiin
Ja kuikuilee olan yli epäluuloisen näköisenä. Soitanko poliisit?
Kommentit (29)
Minä ainakin kattelen aina taakseni kun sielä on yksi kyylä joka kyttää ihan joka liikettäni mitä teen kämpilläni ja katon takasin että onko se kyylä taas ikkunassa kun vien roskia tai lähden jonnekin.
Ja sielähän se pälli on aina.
Pitää mennä joku päivä kiikareilla tonne parvekkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Odota parituntia ja mene dyykkaamaan. Muista otsalamppu
'Äläkä pälyile ympärilles!!
Jos se on muuttamassa ja käy kaappeja läpi. Sieltä voi tulla helkutisti roskaa.
Ehkä laiskuuttaan piilottelee säkeissä kierrätykseen kuuluvaa tavaraa.
Aika härskiä käytöstä on täyttää kerralla taloyhtiön jäteastia suursiivous-, konmari- ja muuttojätteillä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä laiskuuttaan piilottelee säkeissä kierrätykseen kuuluvaa tavaraa.
Aika härskiä käytöstä on täyttää kerralla taloyhtiön jäteastia suursiivous-, konmari- ja muuttojätteillä.
Just.
Itse laitan tiskipöydän alle perusroskapussiin vain kaiken mahdollisesti haisevan roskan.
Kaikki "haisematon" kuivaroska; pakkaukset, kääreet purkit, paperit jne. kerään jätesäkkiin ja vien sitten vasta kun täyttyy.
Ehkä kerran kuussa tuo musta täynnä.
Perusroskis kerran viikossa tai sitten nopeammin, jos alkaa dunkkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse laitan tiskipöydän alle perusroskapussiin vain kaiken mahdollisesti haisevan roskan.
Kaikki "haisematon" kuivaroska; pakkaukset, kääreet purkit, paperit jne. kerään jätesäkkiin ja vien sitten vasta kun täyttyy.
Ehkä kerran kuussa tuo musta täynnä.
Perusroskis kerran viikossa tai sitten nopeammin, jos alkaa dunkkaamaan.
Itse laitan kropan osina matkalaukkuun. Ei herätä niin paljon huomiota kyttääjien keskuudessa.
Minulla on myös kertynyt roskapusseja jätesäkkeihin. Ulkona on ollut todella liukasta enkä ole uskaltanut viedä roskia vähään aikaan. Päiväaikaan en enää kehtaa viedä kun roskapusseja on niin monta.